woensdag 4 juni 2014

van Farmers Wife naar Dear Jane

Gisteren de laatste bijeenkomst van de Farmers Wife Club gehad en wat is er hard gewerkt!
In November komen we nog een keer bij elkaar om te zien hoe de quilts gaan worden.

Maar ja nu hebben we niets meer te doen op de dinsdag avonden :-)

Daarom gaan wij in september starten met de Dear Jane Club op de eerste dinsdagavond van de maand. De Dear Jane Quilt gaan we maken met de hand, evt. wat snelle machine methodes, paperpiecing en applicatie.Ook als je liever met de machine werkt, ben je van harte welkom! 

Zeker is dat ik zelf vaak de machine zal pakken voor de blokjes, maar sommige blokjes zijn nu eenmaal handiger met de hand ;-) De blokjes krijg je netjes van mij op papier, zodat je niets uit je nboek hoeft over te trekken. Gezien de copyright regels is het wel verplicht om zelf een boek in je bezit te hebben. 

Nu is het gepuzzel dus begonnen, welke kleur(en), wat voor stofjes? Een achtergrond en sashings met dezelfde stof of toch niet?

Ik ben er denk ik wel uit ;-)

Kan bijna niet wachten tot september!  (gelukkig moet ik de blokjes gaan voorbereiden voor deze lessen ;-) ).

Groetjes
Marina.

1 opmerking:

  1. Ja een einde van een bewogen seizoen, leuk dat jullie een DJ clubje gaan beginnen, ik hik al een jaar tegen de laatste punten aan. Ik probeer nog voor de reis even langs te komen.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen