donderdag 23 oktober 2014

Op stap met hindernissen

Dacht ik deze week nog geen probleem te hebben door die najaarsstorm, dat was te vroeg gejuicht!
Vandaag zou ik om 10 uur vertrekken met de KLM 661 rechtstreeks naar Houston. Vliegtijd 10.10 uur.
Maar toen kwam er woensdag middag een email, vlucht geannuleerd door het weer..... maar wel een plek in de volgende vlucht naar Houston om 15 uur.
Balen, want het diner van de Fabshop Netwerk groep begint om 17.30 uur in Houston en deze vlucht komt pas na 6 uur aan!

Na een vraag via de Facebook site en een aantal onrustige uurtjes, kwam er om half 1 's nachts een oplossing: met KLM/Airfrance via Paris Charles de Gaulle en dan om 2 uur plaatselijke tijd in Houston aankomen.

Zou ik nu toch bij dat Quiltmarket Diner kunnen zijn? De tijd gaat het leren :-)

Opgestaan om 4 uur en heel vroeg op Schiphol waar ik me moest melden bij de Ticket Office in hal 2.
Te vroeg,  want die gingen iets later open dan dat ik er kwam, maar toch moeten de dames daar al om 5.30 uur netjes en vriendelijke de gestrande reizigers te woord staan.
Na wat ruzie met de Airfrance in de computer kwam daar toch mijn boarding pas uitrollen!
Nu dus bij Gate C9 en met een bakkie koffie erbij (het saucijzenbroodje is al op!) het breiwerkje opgezet.

Hoe de dag verder gaat verlopen?  Dat horen jullie vast later,  maar er staat in ieder geval een klein blauw vogeltje bij de slurf!!!

Tot later :-)
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten