zondag 3 mei 2015

Marti and Me Club

Gisteren  was weer de eerste Marti  and Me Club van  deze maand. Het onderwerp  is het Hunter Star blok, wat al jaren op mijn WIM (wil ik maken ) lijstje staat!

Met Set E van  Marti Michell  kan je al 4 verschillende  maten blokken  maken, dus ik was ijverig  aan het  werk  gegaan een  paar weken  terug.

Het resultaat  was 2x4 blokjes die prima  pasten, zoals  we gewend zijn van de Marti Michell mallen.

Gek he dat toen ik later weer aan de  slag  ging dat het helemaal  niet  klopte?
Tja het was weer een  overduidelijk  geval van  niet goed lezen :-)
Gelukkig  bestaat er zoiets als een tornmesje! Dus worden de eerste blokken  voor een quilt, van lapjes die al een  paar  jaar  liggen  te wachten  op verwerking, binnenkort  vast prima passend!

Iets  wat  ik  altijd  vertel op de  Marti  and  Me  Club : als het niet past dan doe je iets  fout, want aan  de  mallen  ligt het  zeker  niet. Het is weer  eens  bewezen ;-)

Groetjes
Marina

1 opmerking:

  1. Ja dat is zeker een prachtig blok, en dat verkeerd lezen komt me bekend voor .

    Groetjes Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen