donderdag 30 april 2015

Grote schoonmaak!

In de winkel  wordt er op het moment  het een en ander veranderd.
Er wordt geschoven, versneden en ook druk genaaid aan nieuwe voorbeelden!

Nieuwe hoekjes worden gemaakt,  binnenkort laat ik daar wat van zien.

Maar die grote  schoonmaak  dan? Dat is vooral IN  de kasten!
Ik  ben druk met nieuwe aanbiedingsstoffen snijden die een overzichtelijk  plekje krijgen  op de middenkasten. Dus zeker de moeite waard om daar even naar te kijken als je toch in de winkel bent. Mooie merkstoffen voor de leuke prijs van 5 euro per halve meter. 
Van een aantal stoffen hebben  wij ook op de rol gelaten, die komen op www.quiltcorner.nl  onder de Aanbiedingsstoffen  te staan.

Er komen de maand mei steeds nieuwe bij, dus het  blijft in de gaten houden of er iets voor je bij zit!

Ook hebben  wij  in de winkel een nieuwe aktie : koop je meer dan 3 meter  van  1 stof dan krijg je van  ons 10% korting op die stof. Helpt toch ook weer als je op zoek bent  naar  een  leuke achterkant  bijvoorbeeld. 

Een andere aktie is: maak je de rol leeg dan krijg je 10% korting op de stof. Dan  help je ons ook een beetje  met opruimen! En het is soms handig om net dat beetje  extra te hebben  als je plannen  veranderen tijdens het  werken  aan  je quilt. Daar weet ik alles van nu ik van een quilt in wording van  100x180  cm er eentje aan het maken  ben van 240x240  cm.

En voor ik het vergeet: dinsdag 5 mei aanstaande zijn wij gewoon  geopend  van 10-17 uur.

Graag tot ziens in de winkel,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten