zondag 23 maart 2014

Mysterie workshop deel 2

Vandaag was het weer zo ver... het was weer Mysterie workshop! Ook al waren Trijntje en Helma er niet, de rest was present en had er echt zin in.

Vandaag gingen we aan de slag met het tweede blokje, nl. de Pinwheel (molentjes). En ja... er moeten er heel wat gemaakt worden, dus we gingen al snel aan het werk.
En al snel had Bertine het eerste blokje klaar! Ja Bertine... nog een hele stapel te gaan :)
En Grietje had er zelfs 2 om te showen!!!!
En de keuze van Japke, die zelf liever niet op de foto ging.
En deze bekende quiltster, die liever anoniem blijft, heeft ook een blokje af!
En mijn bakje... ook ik heb er vanmiddag nog een paar bij kunnen maken, moet eerst maar eens tellen hoeveel ik er heb. Strakjes heb ik er teveel :)

Natuurlijk bleef het vanmiddag niet bij die paar blokjes, de dames werkten lekker door en gingen alvast met de eerste molentjes naar huis. Dankzij de snelle methode, die ik heb uitgelegd vanmiddag, zien ze dit aantal blokjes met zeer veel vertrouwen tegemoet. Dus ik weet zeker, dat op 27 april  iedereen de blokjes af heeft! Dan gaan we weer verder met dit mysterie....

Groetjes,
Marina.



2 opmerkingen: