zondag 5 juli 2015

Trunkshow Supergoof

Eindelijk  was het dan zover! Vandaag kwam Supergoof met haar manden voor de Trunkshow.  Ook Muis kwam mee...

Ondanks het warme weer en dankzij veel glaasjes drinken  was het heel gezellig en wat hebben wij genoten van de prachtige quilts van Ingrid van der Harst-Govers alias Supergoof!
De vingerhoedjes, waar ik ook mee bezig ben, vond ik prachtig. De man van  Supergoof is maar een geluksvogel met zo'n quilt. Dit blijft toch mijn favoriete quilt, maar  de andere quilts waren ook prachtig. De quilts worden duidelijk gebruikt en vaak gewassen, maar  dat vind ik juist de charme van quilts. Voor mij ook liever een gebruiksquilt i.p.v. een mooie wandversiering.  Misschien ook wel omdat ik niet zoveel wanden heb?

Voor wie er niet bij kon zijn, heb ik hierbij een aantal foto's om van te genieten!

En 5 september komt Supergoof weer voor een lesje Ramen  Lappen! Dat wordt dan weer een nieuw verhaaltje :-)

Groetjes
Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten