vrijdag 30 oktober 2015

Maandag

En dan is het alweer de laatste dag van de beurs! Weer zo vroeg op en nu had ik een workshop over Espadrilles maken!
Wat een leuk werkje is dat, het lijkt me ook super voor een workshop! 
Er was door de instructrice al voorwerk gedaan in de vorm van het naaiwerk, dus we konden gelijk beginnen met spelden en daarna naaien.  Daar heb je wel speciale naalden en nog wat handigheidjes voor nodig,  maar  het is zo leuk om te doen EN je kan gewoon je eigen espadrilles maken voor het komende voorjaar en de zomer (of een wintervakantie naar de zon?).

Daarna weer even over de beurs om bij Edyta nog even een paar extra olifanten stencils te kopen en de speciale mallen bij de patronen die ik al had gekocht.

Nog een tijdje over de tentoonstelling gelopen om al dat moois te bekijken en toe na een lunch naar mijn hotel gegaan met een taxi, want ik had het even helemaal gehad!

In de loop van de middag kwam ook mijn man met onze huurauto en samen zijn we toen naar het Convention Centre gelopen voor de Iron Quilter Challenge die om 6 uur zou beginnen.

De IQC is een wedstrijd tussen groepen quilters aangevoerd door een bekende quilter zoals bijv. John Flynn, Marti Michell e.a. Er waren 6 groepen, Marti deed voor het eerst mee!
Het was echt een happening met een danspauze met rock en roll muziek en bekende jaren 60-70 nummers.

Er werd in 2 uur een quilt top gemaakt door iedere groep en dmv een knikker in een pot te stoppen werd er gestemd! De groep met de meeste knikkers had gewonnen.  Helaas was dat niet Marti's groep.
Maar al met al was het een leuke avond.
Manlief kwam me ophalen bij het Convention Centre en samen liepen we weer terug naar het hotel!

En morgen? Dan begint mijn vakantie en mag ik gaan rondrijden met de mooie Chevrolet Equinox van de foto!

Groetjes
Marina

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marina,
    heb je het een beetje naar je zin in je Chevrolet?
    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker weten Jolanda, helaas past die niet in de koffer :-)

      Verwijderen