maandag 26 oktober 2015

Zondag!

Op zondag weer zo vroeg mijn bed uit (het is hier elke ochtend 6 uur opstaan) en na mijn heerlijke Amerikaanse ontbijt op naar het Convention Centre.  Dat was niet zo simpel, want het regent flink en er staat  een enorme rij voor de Shuttle en de taxi.  Taxi's komen er amper, terwijl dat hier normaal niet meer dan een minuut duurt voordat er eentje is :-)

Maar goed uiteindelijk een plekje in de Shuttle en door het lange wachten  te laat op mijn workshop.  Maar niet erg, alleen een stukje over het  ontstaan van de firma Omnigrid gemist. Dat had ik al eerder gemist dus no problem!

Dit keer  weinig geleerd, maar  toch 1 klein nieuw dingetje en dat is leuk! Naar huis met een tas vol Omnigrid spullen,  dus dik tevreden :-)

Daarna eerst over de tentoonstelling gelopen. Er is hier een enorme tentoonstelling,  o.a. met de quilts uit het nieuwe boek van Kaffe Fassett . Ik viel net met mijn neus in de boter, want Kaffe gaf een rondleiding langs de quilts met uitleg! Brandon Mably was er zoals altijd bij op de achtergrond.

Na een tijdje te hebben genoten van alle quilts toch maar weer de beurs op.
Ookal had ik de eerste dag alles gedaan, je ziet iedere keer weer nieuwe dingen.
Ook een aantal nieuwe patronen met stencils gekocht bij Laundry Basket Quilts,  waar altijd de vrolijke Edytha en haar man Michael je fijn helpen. Natuurlijk ook weer een chocolade letter voor beide meegenomen,  Michael  vond dat super (hij krijgt  anders alleen een klein stukje van zijn vrouw!).

Het nieuwe boek gekocht bij Kaffe en gelijk laten signeren.  Er komen 2 exemplaren mee naar den Dolder voor de verkoop!

Verder hier nog even een foto van de nieuwe uilen patronen die ik zaterdag kocht, zoals beloofd!

En nu de laatste beursdag, mijn man komt vanmiddag met het vliegtuig uit Amsterdam, morgen begint mijn vakantie!
De winkel is gewoon open tijdens mijn afwezigheid,  dus kom gerust lekker shoppen in den Dolder!

Groetjes
Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten