zondag 25 oktober 2015

Vrijdag

Het was een drukke dag. Na een heerlijk Amerikaans ontbijt samen met een paar andere dames een taxi gedeeld naar het Convention Centre.
Nog steeds niets te zien van de beloofde regen en dat bleef ook zo, niet dat je er C erg last van hebt als je de hele dag binnen bent :-)

Schoolhouse dag en dat betekent iedere 30 minuten naar een ander verhaal en rond het middaguur zelfs elke 15 minuten! En elke periode kiezen uit een hele bladzijde interessante dingen, maar de beschrijvingen zijn niet al te besr, dus het is wel eens anders dan je denkt.  En dat kan positief en negatief uitpakken.

En na een hele dag zitten, lopen naar de volgende spreker, zitten, etc. ben je het wel zat.

Maar ..... Sample Spree komt er nog achteraan. Duurt de Schoolhouse tot 6 uur, dan kan je in de rij gaan staan voor de Sample Spree. Ik ben eerst maar eens rustig gaan zitten met een flesje water en mijn breiwerkje.  Gelukkig kwam ik daarna nog bekenden tegen van de Marti Michell cursus in Atlanta en kon ik redelijk vooraan in de rij schuiven :-)  een mens mag ook wel eens geluk hebben toch?
De uitverkoop van de Bijenkorf is er niks bij vergeleken en het grappige is dat iedereen een toegangskaart heeft hiervoor en er is genoeg te koop!

Toen ik om 10 uur weer naar het hotel ging was ik het echt zat. Ik kon nog net een beker melk en cookies meepakken op weg naar boven. Leuke gewoonte van dit hotel die milk & cookies!

Hieronder een paar foto's om een idee te krijgen.
Zaterdag de eerste workshop/lectures...

Groetjes
Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten