woensdag 30 november 2011

Cursus Eureka van Ineke

Ik heb nog een heel aantal leuke verslagjes voor mijn blog, maar de laatste tijd kwam het er gewoon niet echt van, maar let op .. er komt een inhaalslag!

Dit najaar was er de mogelijkheid om in onze winkel de cursus Eureka te volgen bij Ineke Vaillant (ook wel als Ineke van Texel bekend).
We hadden vrij snel een groep vol en de dames hebben echt heel hard gewerkt, sommige dames zij helemaal bij met hun huiswerk en dat is. Niet niks!

Kijk eens even mee hoe de quilts er tot nu toe eruit zien ..... Nog 2 keer een dagdeel les in januari, maar al heel goed te zien hoe mooi de quilts gaan worden!



Een samenwerking is deze top, 2 dames werken samen aan 1 quilt, de vraag is dan wel ... wie is straks de gelukkige die de quilt op bed krigt? Maar ik heb begrepen van beide dames dat ze het vaker zo doen en het komt altijd goed :))



Een prachtige combinatie van rozetinten en rood, bij het uitzoeken van de stofjes was het gelijk al bij mij favoriet ... Je moet wel durven met deze combi, maar o wat wordt het mooi! Je weet het he, als je de quilt straks niet mooi vindt, dan weet je me te vinden he? :))



Carla heeft een verzameling Thimbleberries stoffen thuis (verzameling uit onze winkel en uit de USA waar ze vaak komt om haar zus te bezoeken!). Het wordt echt prachtig Carla en je bent ook al heel ver! En elke keer helemaal uit Maassluis komen voor deze cursus ... Wat je ver haalt is lekker zeggen ze bij ons thuis altijd, ik hoop dat volgende keer ook het weer mee werkt als er weer cursus is!



Uit het brabantse land en bij ons in den Dolder op cursus, een hele aparte kleurencombi van deze bekende Stichting Verdanda dame! Super dat jullie ook weer bij ons op de open dag komen in januari, jullie zijn altijd van harte welkom en ik doe mijn best om nu mijn quilt voor jullie af te hebben ....


Corry is helemaal bij met haar huiswerk, veel ontzag bij de andere cursusdames.... Wat heb jij hard gewerkt zeg en wat wordt die quilt mooi! Als je het zo voor je op tafel ziet liggen, ben je zelf toch ook wel heel trots toch? SUPER !!!!!

Helaas heb ik niet van alle quilts in wording een foto kunnen makken, sorry maar zo nu en dan moet ik ook nog klanten helpen in de winkel als Ineke les geeft :))
Maar 7 januari komt deze groep weer en dan vraag ik aan Lennart of Ineke of die wel alle quilts willen fotograferen, want het zijn toch wel plaatjes he, dus dames zet hem op, want we willen graag nieuwe blokken zien in januari!

Zo zien jullie dat het bij Ineke op cursus niet alleen gezellig is, maar er wordt ook heel hard gewerkt ( dan is het opvallend stil daar achter in de winkel!).

Groetjes van Marina.

- Posted using BlogPress from my iPad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten