zaterdag 11 april 2015

Nog een WIP en ook een tegenvaller

Vertelde ik deze week al over mijn Log Cabin quilt in geel en blauw, vandaag laat ik nog een WIP zien :)

Inmiddels heb ik daarvan ook de blokken opgehangen in het leslokaal (wat is een grote quilt toch handig als prikbord).

Een restjes quilt in roze/rood/paars met allerlei zwarte stofjes in de vorm van een Pineapple quilt. Naaien op een geprinte ondergrond van het speciale Paperpiecing papier wat we in de winkel verkopen. Naait een stuk lekkerder dan gewoon printpapier en geeft ook minder herrie bij het naaien. Handig is dan ook dat het papier er wat gemakkelijker af gaat. En met de hulp van de Add-A-Quarter liniaal ziet ook de achterkant er keurig netjes uit!

Op dit moment kan ik er helaas niet aan werken, omdat ik nu geveld ben door een gekneusde rib en mijn rug. Rustig afwachten tot maandag en hopelijk komt dan de dokter langs, want naar de dokter toe gaan  zit er op het moment zeker niet in.
Sorry voor wie vrijdag voor niets bij de winkel is geweest, maar het was voor mij onmogelijk om te komen. 
Gelukkig had ik vandaag een goede vervanging gevonden in Randy en Bep. En wat  is een mobiele telefoon dan handig,  even een App-je sturen en ze krijgen antwoord.

Hopelijk heb ik volgende week beter nieuws :-)
Fijn weekend!
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten