dinsdag 14 april 2015

Weer in de winkel en Dear Jane Club 2

Vorige week vrijdag is de winkel een dag dicht geweest helaas. Dit kwam doordat ik door een val een gekneusde rib had opgelopen en toen ook nog door mijn rug gegaan was. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden! 
Het is niet prettig om thuis te moeten blijven omdat je geen voet meer kan verzetten en ook nog weet dat er dan ook mensen voor een gesloten deur komen te staan. In al mijn winkel jaren is me dat nog 1 keer eerder overkomen.

Gelukkig was oudste zoon Randy zaterdag samen met een hele lieve schat uit Julianadorp bereid om de winkel open te houden.

En dan na een heel zwaar weekend en de maandag met heel veel pijnstillers begint er weer een nieuwe werkweek!
Gelukkig kwam er via de telefoon een heel lief berichtje: als ik je ergens mee kan helpen,  zeg het dan gerust! Zo lief .... en vandaag en morgen heb ik dus hulp in de winkel.  Maar goed ook, want veel staan of lopen kan ik nog niet helaas.

Maar vandaag was er ook weer de tweede Dear Jane Club en er waren ook weer mooie blokjes te bekijken.  En waren er weer gesprekken over hoe die Jane dat ooit toch voor elkaar kreeg zo zonder al die fijne hulpmiddelen die wij hebben!
En ik heb weer een paar mooie blokjes kunnen fotograferen!

En ook kreeg ik prachtige Civil War stoffen binnen vorige week,  hierbij alvast de rode. Perfect voor Dear Jane en allerlei andere quilts .... wij maken er ook allemaal leuke pakketjes mee, zodat je niet overal grote stukken van hoeft te kopen voor al die mooie quilts.

Morgen ga ik verder met scannen van de andere prachtige stoffen die we binnen kregen , want deze stofjes kwamen niet alleen.

Groetjes
Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten