woensdag 7 november 2012

Deze hadden jullie nog tegoed ...

Vorige week hadden we natuurlijk ook onze bee op woensdag, maar ik ben er niet aan toe gekomen om verslag uit te brengen ;-)


Ton was bezig met haar kerst grannies en dit is het resultaat tot zover, mooi he? En zoals ze het heeft gepresenteerd.... Met de kerst sterretjes die ze ook haakte.


Even van dichtbij...


En ze haakt lekker door.... Zie je het stapeltje voor haar op tafel?


Ook hier werden grannies gehaakt, onder begeleiding van Janny leert ook Bep hoe het precies moet. Yvonne heeft geen uitleg nodig, die is een golfpatroon aan het haken.


Het gaat al lekker toch Bep?
Morgen laat ik jullie zien wat er vandaag te zien was op de bee en dan kunnen jullie ook zien dat Bep het helemaal begrepen had!


Annie gaat stug door met de vierkantjes voor haar breitas en ze schiet al aardig op!


Joke is begonnen met een poncho, ze heeft de opzetlossen al klaar ;-)



Sophia maakte een lekkere warme colsjaal met een van onze warme en zachte wintergarens, dit bracht Ton en Joke ook op het idee, zodat er vandaag ook nieuwe colsjaals te zien waren, zie morgen ...


En als we dan een hele koude winter krijgen? Dan is Sophia zeker voorbereid! Lekker als je vroeg in de ochtend je autoruiten moet krabben, ik denk dat ik er ook maar eentje ga breien....

Morgen dus weer verder,
Groetjes
Marina.

2 opmerkingen:

  1. Leuk om iedereen even te zien. Volgende week ben ik er weer bij!!!
    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er lekker warm uit, is er een patroon van?

    Lieve groetjes van Ria;0)

    BeantwoordenVerwijderen