maandag 20 mei 2013

Update

Na mijn eerste weekje bouwen ziet mijn verzameling er zo uit:


Geen slecht resultaat he voor de eerste week?
Deze huisjes kwamen er als laatste bij:


De bedoeling is dat er nog heel veel rode huizen bijkomen deze zomer, maar ik kan de bruine stempelinkt niet zo goed zien op de meeste rode stofjes. Dus had ik een rode en een zwarte stempelkussen besteld online, helaas zijn die er na een week nog niet, dus kan ik mijn rode stofjes niet erg veel uitbreiden. Maar gelukkig heb ik er nog een paar liggen.....
Heb dit weekeinde weinig gedaan, lekker lui geweest en 2 huizen gebouwd (een rode en een grijze) en lekker zitten breien bij o.a. het Songfestival.
Mijn sokken schieten alweer lekker op.

Morgen weer lekker aan de slag in de winkel. Vandaag nog even lui zijn ;-))

Groetjes
Marina.

1 opmerking:

  1. Hoi marina, die zien er goed uit. Vandaag heb ik het grootste deel van de cirkels aan elkaar gezet en ik denk dat het wel goed komt.

    Lieve groeten van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen