donderdag 16 mei 2013

Voorbereidingen en huisjes en huisjes...

Voorbereidingen, daar zijn we druk mee bezig. Quilts maken en workshops bedenken voor het najaar 2013, nieuwe zakjes met lapjes van 15x25 cm maken in allerlei combinaties, die moeten natuurlijk ook weer op de website komen.
En zo komen we de dagen wel door!


Ook had ik weer nieuwe kleine 'Jeanneke' huisjes gemaakt, ik heb er al een heel stelletje. Morgen weer een foto bij daglicht maken, want het dorp is alweer gegroeid!


Zover was ik gisteren! Ze zijn echt heel leuk om te maken die kleine huisjes en je hebt maar een 5" lapje nodig voor 1 huisje. En 1 lapje voor 2 luchtpartijen!

Vandaag was ik bij de groothandel en daar hadden ze charmpacks met witjes, zwarte, zwart/witte en grijze lapjes! Die zijn dus weer meegegaan naar den Dolder. Morgen dus in de winkel te vinden.... Net als de andere nieuwe charmpacks, Layer Cakes en Jellyrolls. En iets heel nieuws de hexagons die Moda voorgesneden verkoopt, nog niet van veel stoffen te koop, maar aangezien morgen de Quilt Market begint in Portland zullen we er binnenkort meer gaan zien bij de vertegenwoordigster vqn Moda. Ik ga met de eerste Honeybuns spelen zoals die mooie zeshoek pakketjes heten van Moda, dus binnenkort zien jullie er wel meer van!

Ik ga weer even lekker verder kijken naar Castle met een huisje-in-wording in mijn handen ;-))

Tot morgen!
Marina.

5 opmerkingen:

  1. Ik zit me een rotje te naaien met mijn Farmers Wife. Emmy is me voor dus ik moet inhalen.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sinds waarnemer is het een wedstrijd geworden dames hihi

      Verwijderen
  2. Je gaat lekker met je huisjes, zo snel ga ik niet hoor hier is het een meer jaaaaaaaaren project

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je huisjes en de nieuwe stofjes zien er fantastisch uit. Jammer dat ik niet zo snel ben als jij dus de huisjes moeten nog even wachten, wie weet het najaar eerst ook lapjes verzamelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo dat je de moed hebt om wéer met huisjes te beginnen ! Succes, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen