zaterdag 15 juni 2013

Lekker bezig ...

De week is alweer bijna om, ben lekker bezig geweest met van alles en nog wat. Zondag heb ik een Facebook pagina aangemaakt voor de winkel, je kunt ons vinden op :
http://www.Facebook.com/MarinasQuiltcorner
Hier kan je nieuws volgen uit de winkel ;-)

Voor wie het niet weet, ik heb ook een persoonlijke pagina, nl.
http://www.Facebook.com/MarinaFluit


Ter ere van de eerste 100 Likes van onze winkelpagina heeft deze mevrouw ( Atie van Bezooijen) een leuk pakketje met nieuwe Riley Blake stofjes gewonnen.
Ben je ook op Facebook? Kom daar naar onze pagina en LIKE ons, als we 200 likes hebben, verloten we weer een leuk pakketje. Welke stof? Dat zie je vanzelf ;-)

En we kregen bezoek van een vertegenwoordiger met vreselijk veel verleidelijke stofjes....



En ik vierde mijn 31e trouwdag!


Wat me dit prachtige boeket opleverde ;-)

En mijn moeder vierde haar 73e verjaardag....



Maar gisteren ben ik bezig geweest met het naaien van de blokken voor dit quiltje en vandaag tegen (en na) sluitingstijd nog de rijen aan elkaar kunnen naaien. Nu quilten... Er ligt nog een hele stapel quilts te wachten op quiltwerk ;-)

Vanavond heb ik weer een ander topje genaaid (kon het niet laten), die gaat morgen op de foto en het quiltje hierboven ook nog een keer, want op de foto staat die op zijn kant ;-) maar de batterijen van de camera waren leeg, dus een nieuwe foto zat er niet meer in vanmiddag!


Mijn quiltje is het broertje van deze die Anne-Marie de Jong maakte, het is een simpele quilt en snel te maken met leuke plaatjesstoffen bijvoorbeeld.


En ik ben lekker bezig tussendoor met huisjes naaien, inmiddels ben ik alweer zo ver gekomen, het dorp groeit langzaam maar zeker!


En aan het rommelen met een nieuwe Moda Jellyroll me kerststoffen...

Jullie zien wel, ik zit niet stil.
Morgen een nieuwe foto van het quiltje wat ik vanavond in elkaar naaide, daar ben ik zelf helemaal weg van. Simpel, maar ontzettend leuk om te maken voor een kind ;-) nieuwsgierig?? Het komt hier vanzelf op te staan.

Groetjes en een prettig weekeinde,
Marina.

4 opmerkingen:

  1. Wat een productie in een week, mijn complimenten. Ik kan wel begrijpen dat je nog geen tijd hebt gehad om die schattige lapjes van Riley Blake op de site te zetten. Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer niet stilgezeten, mooie produktie.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je trouwdag. Wat laat je weer veel moois zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan zeg je dat ik hard werk???? Ik heb vandaag helemaal niets gedaan.

    Groetjes en een fijn weekend nog Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen