donderdag 20 juni 2013

Lekker buiten werken...

Vanavond heb ik lekker buiten zitten werken, snijden gaat nl. prima buiten. De vogende Marti and Me Club gaat over set A en daar heb ik vanavond een heleboel over geleerd. Nooit geweten dat ik hetzelfde blok in 3 ! verschillende maten kan snijden met deze ene set.


Een mooi excuus om voor 1 van die mogelijkheden de nieuwste stofjes van Moda te gebruiken. En natuurlijk heb ik ook mijn handige draaiende snijmat weer gebruikt, want dat werkt zo enorm handig met dat snijden van die mallen.


Al deze stofjes ga ik gebruiken in een kleine sampler met deze set A, dus ik kan nog even genieten met deze stofjes. Het middenstuk is inmiddels lekker gesneden en kan ik morgen gaan naaien. Ook gelijk een aantal hartjes getekend voor de hartjesquilt.... kan ik weer verder met appliceren.

En als klap op de vuurpijl heb ik een charmpack versneden met de handige Tumbler mal van Marti Michell, dat wordt een klein quiltje als voorbeeld. Dan kan iedereen zien wat je kan maken met 1 Charmpack! En dat is meer dan je denkt over het algemeen, want in zo'n pakketje zitten 42 lapjes van 1 serie van Moda van 5x5 inch (ongeveer 12,5 cm).

Deze week hebben we weer een aantal nieuwe zgn. Precuts van Moda in de webwinkel gezet, o.a. Layer Cakes, Jellyrolls, Charmpacks, mini Charmpacks en ook de nieuwste Precuts: de Honeycombs.

Groetjes
Marina.

1 opmerking:

  1. Nu maak je het wel erg spannend hoor, kan bijna niet wachten, ga snel verder met mijn scheve huisjes.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen