zaterdag 6 oktober 2012

Bouwen bij de Voice...

Vanavond weer lekker the Voice of Holland op de tv en ik zat er weer heerlijk naast, achter de machine. Even wat huisjes bouwen, vanavond weer 3 huizen rijker geworden, gisteren en eergisteren bouwde ik er ook eentje. Dus heb ik er 5 om te showen!


Huis 200 is een inhaalhuis en een heel speciaal gebouwd huis. Het raam is nl. smaller dan de andere huizen, want dit schattige dametje (bedankt Alice!) was zo leuk dat ik haar graag gebruikte, dan maar iets smaller! Want ook een andere dame van het lapje dat ik kreeg wou ik graag gebruiken.


Want huis 201, ook een inhaalhuis, daar woont die andere dame en zo te zien zitten ze lekker te kletsen samen!


Woensdag kwam het circus in mijn dorp aan, huis 274 heeft de giraf even binnen gelaten.


En in huis 275 woont nu even een tijger, maar zoals je ziet, zit deze wel achter de tralies. Gelukkig maar, want een loslopende tijger in je dorp, dat is niet handig!


De clown woont nu in huis 276 ( dat is die van vandaag) en alle huizen van vandaag komen uit lapjes die ik kreeg van Alice trouwens. De circus lapjes komen uit 1 stofje, leuk he? Misschien dat ik er nog iets uit kan halen, wie weet?

Morgen komt Ineke weer naar den Dolder, dus wordt het zeker een gezellige dag met in de ochtend het Quiltcafe waar ze zo'n tasje gaan maken:

Tot morgen,
Marina.

P.S. Nog 13 huizen in te halen, dus volgens mij heb ik er nu totaal 263 gemaakt. Nog 103 totaal te gaan!!!!! Duurt het jaar echt nog maar 90 dagen????

2 opmerkingen: