woensdag 31 oktober 2012

Een drukke en vermoeiende dag ..

Vandaag dag 1 van de vakbeurs, aangezien ik problemen had met mijn blog uploaden, want de Free Wi-Fi in het Convention Centre werkt niet vlekkeloos ;-)

Het is vrijdag, de dag van Schoolhouse en Sample Spree. Gelukkig kon ik vandaag al een Scootmobiel (hier noemen ze dat gewoon scooter...) huren, want de afstanden in het Convention Centre zijn echt groot!



Schoolhouse is een drukke en vermoeiende dag, want elk half uur (of zelfs 20 minuten) is er een andere sessie en in een andere zaal, dus je verhuist constant van de ene kant naar de andere kant en dan komt die scooter dus prima van pas!
Ineke en ik hebben diverse dingen hetzelfde uitgekozen en sommige heel anders, soms valt het tegen en soms valt het ook heel mee. Je moet in een korte tijd een hele bladzijde per sessie doorwerken en dat staat in een paar zinnen beschreven, het blijft elke keer weer een gok, zeker als je de spreekster niet kent!
Maar er zitten ook dit jaar dingen tussen waar ik wel mee wil werken of meer van weten en dat laatste is natuurlijk mogelijk in de booths van de diverse spreeksters... Daar kunnen we morgen dus mee beginnen, want dan begint de echte beurs pas.


Sample Spree moet je vergelijken met de uitverkoop van de Bijenkorf (:-)) wat drukte betreft, al meer dan 2 uur van tevoren staan er rijen om de deur in te mogen en je hebt er dus al een kaartje voor! Maar men wil graag als eerste zijn bij bepaalde tafels van leveranciers....want op=op toch? Maar er is genoeg te zien en te koop en er zijn echt mensen die met enorme tassen vol naar buiten gaan..
In ieder geval heb ik wel iets leuks kunnen scoren voor mijn 2 winkeloppassters....

Moda heeft zelfs tassen met de tekst .... HELLO MY NAME IS ...... AND I AM A FABRICAHOLIC ! Hoezo verzamelen???


Aan het einde van de dag ben je dus wel kapot en het tijdverschil is er natuurlijk ook nog, alhoewel ik de afgelopen nacht toch nog wel een uurtje of 5 heb geslapen (na 24 uur op te zijn geweest..).

Dus nu probeer ik wel een beetje op tijd in bed te liggen en wie weet kan ik nu iets meer slapen? Aan het bed zal het niet liggen, die is groot genoeg om mijn huisjesquilt op te kunnen leggen (het is een KING size bed) en het ligt heerlijk!

Morgen weer meer en dan komen er ook foto's!
Groetjes
Marina.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Marina, dank voor je berichtje. Ik volg het met volle teugen. Zie dat je bij MM in schoolhouse bent geweest. Geniet ervan, succes en groetjes uit Ede
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marina,
    leuk om alles zo te lezen.
    ik zie je al scheuren in je scootmobiel.
    En al die kleine sessies . ik ben benieuwd naar al jullie verhalen.
    doe Ineke maar de groetjes van me.
    knuffel Dorine

    BeantwoordenVerwijderen