dinsdag 2 oktober 2012

Meevaller!

Het komt niet vaak voor, maar vanavond had ik een meevaller... Ik was aan het strijken (overhemden, spijkerbroeken, t-shirts etc) en ik dacht ... laat ik mijn huisjesstapel ook even strijken! Toen kwam ik erachter dat ik huis 253 en 254 2x heb gemaakt, dus ik hoef 2 huizen minder in te halen. Dat is dus een meevaller toch? Scheelt weer een avondje naaien...


Dit is mijn huis 273 van vandaag met een muisje die lekker zit te eten voor het raam.... beetje zachte kleurtjes he voor mijn doen? Ach ja, soms komt dat zo uit.

Ben weer straatjes aan het aanleggen, zodat er weer eens een stuk aan mijn top gezet kan worden, moet ik natuurlijk niet vergeten om mijn top mee te nemen uit de winkel ;-) het zou de eerste keer niet zijn dat ik er aan wil werken en dat die nog in de winkel ligt.

Morgen weer haak/brei bee, het wordt eens tijd dat we daar eens een leuke naam voor bedenken. Moet ik maar eens in de groep gooien...

Tot morgen,
Vergeet niet te reageren op mijn blog van GISTEREN als je wilt meeloten voor de kadobon voor oktober!
Marina.

3 opmerkingen:

  1. Zou kunnen worden "insteken en doorhalen" Jammer dat ik niet dichterbij woon, anders kwam ik zeker ook wel meehaken en breien....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Marina,
    Tja op enig moment zie je door de huisjes het MMMuisje waarschijnlijk niet meer:
    Dit is mijn huis 273 van vandaag met een huisje die lekker zit te eten voor het raam.
    groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marina ik kom zaterdag de wol halen, ik neem ze alle 14, ik heb ons breiclubje wel gemist gisteravond, wat went dat snel.

    Groetjes van Ria ;0)

    BeantwoordenVerwijderen