zaterdag 2 februari 2013

Drukke dag!

Vanochtend begon het al heel vroeg voor de zaterdag, want om 9 uur begon al de eerste Marti and Me Club bijeenkomst. Volgens mij hebben de dames heel veel opgestoken van de manier van werken van Marti en speciaal van de Full Set Diagonal Ruler, de speciale manier die in de eerste demo werd gebruikt.



Daarna was er Ineke's Quiltcafe met vandaag dit leuke schort, die tweezijdig wordt gemaakt.


Ineke heeft een kant van kerststoffen en eentje met leuke felle kleurtjes.
De dames zijn druk aan het werk gegaan en hier zijn wat beginnetjes...


Aan de ene kant lekkere felle kleuren en de andere.....


Lekker fris geel en groen!


Mooie pasteltinten en aan de andere kant ...


Lekkere aardbeitjes!


Tracey had blauw en de andere kant blauw/groen, dit wordt ook heel mooi! Wat is ze al ver he???


En Helma ging voor pastel aan de ene kant en wat feller aan de andere kant, achterkant kan je het niet noemen toch?


En Martha had weer prachtige afrikaanse batiks gecombineerd met allerlei andere stofjes! Deze methode is niet alleen leuk voor kant-en-klare jellyrolls of balipops, maar ook de lappenkast kan wat leger worden op deze manier!


En de volgende keer is het onderwerp van het Quiltcafe: telefoontasjes (je mag er natuurlijk ook andere dingetjes in doen hoor!).


Keuze uit 3 soorten.....
Morgen meer over de cursus van vanmiddag!



Mijn hartje van gisteren hadden jullie nog tegoed....gekregen van Claartje!


En voor vandaag ga ik voor aarbeienstof van ontwerpster Riley Blake! Leuk stofje he?

Morgen weer een drukke dag, want dan gaan Alie en ik naar Apeldoorn naar de Kreavak, de vakbeurs dus!

Groetjes
Marina.

3 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier morgen op de beurs, en bedankt voor het gezellige begin van de dag. Deze momenten zijn cadeautjes en we hebben er weer wat van opgestoken en morgen ga ik ermee aan de slag.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn schort is af, dus nu de loper maken met het nw lineaal.
    erg interessant, en wéér wat nieuws geleerd. groet Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Tracey jij bent snel! Meenemen he de volgende maand, voor elke werkstuk dat je hebt gemaakt met de Marti liniaal krijg je een extra lootje in de bak!
    Groetjes
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen