donderdag 21 februari 2013

Even druk

Ben druk administratief bezig voor die firma met de blauwe enveloppes ;-) en tussendoor haak ik een beetje....


Dit zijn de mutsjes die de laatste paar dagen af zijn gekomen. De rood-wit-blauwe is een samenwerking van Janny en mij, de rest heb ik zelf gemaakt ;-) het lijkt wel wel een verslaving! Maar het pakt lekker op zo tussendoor en voor je het weet heb je er weer eentje klaar.
De roze-oranje is van 6-draads sokkenwol die we nu in de winkel hebben, de multi color rechts is een restant van sokkengaren waar ik mee heb gebreid (wol gekregen van de ex vriendin van Randy voor mijn verjaardag 2 jaar terug), de sokken heb ik haar toen ook gegeven ;-) en de regenboog mutsjes daar heb ik vandaag een bolletje sokkenwol voor gekocht bij een collega. Zal ik het ooit afleren??? Je zou toch zeggen dat ik wol genoeg heb in mijn eigen winkel?

Maar het is ook wel eens leuk om een ander merk uit te proberen....

Groetjes
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten