vrijdag 1 februari 2013

Gezellige bee...

Gisteren was er weer brei/haakbee in den Dolder en het was er weer hoorbaar gezellig ;-)


Bep had een leuke sjaal gemaakt met het 'balletjes' garen ( en de oranje ballerjes eraf geknipt, omdat ze die niet mooi vond, maar missen doen je ze niet toch?).


En nam dit mooie werkstuk mee, die vast voor een kleindochter is.


En nu begonnen is aan ORANJE sokken met rood-wit-blauwe kwastjes! Die zien we volgende week vast weer....


Zie ze toch eens gezellig breien daar aan de tafel!


Sophia maakt dit prachtige werkstuk uit het nieuwe winterboek van ONLine, petje af Sophia want het is prachtig inbreiwerk!


En onze Annie heeft eindelijk (haar woorden) haar tas af en er een mooi handvat bij gemaakt... die tas zal ze vast veel gaan gebruiken.


Alice is aan het bloeme haken...


En Rika inspecteerd het werk van Ton, dat natuurlijk prima in orde is ;-)


Prachtig toch? Een hele mooie en vrolijke granny square deken waar Ton best trots op mag zijn en het is ook een hele prestatie om zo'n deken te maken, want je moet er heel wat grannys voor maken!


En hier wordt weer aan een nieuwe granny square deken gehaakt, maar door wie? Dat weet ik even niet, sorry! Het was te druk om erbij te zitten gisteren, dus ik heb het niet helemaal kunne volgen.


En vandaag.... lieveheersbeestjes! Ik weet wel dat het er nog geen tijd voor is, maar ik vind het lapje (nieuw in mijn eigen winkel) zo lief dat ik niet kon wachten.


En alweer op de helft van de rij en de eerste maand is een feit!
Dat betekent ook dat ik druk aan het naaien ben geweest met mijn voorbeelden voor de nieuwe BVM blokken en ze zijn gelukkig netjes op tijd af. Morgen weer ophangen in de winkel!

Groetjes
Marina.

3 opmerkingen: