donderdag 4 april 2013

Huisjes goed aangekomen!

Van Jobina kreeg ik een mailtje dat de huisjes goed waren aangekomen in Heiloo, gelukkig maar. Ook al was deze quilt goed verzekerd verzonden, zou die toch niet graag kwijtraken met al die speciale verjaardagshuisjes erin.


Deze met uiltjes..


En deze speciale? Al is nu de 50 eraf gehaald zoals al gesuggereerd door de maakster, want hij was voor in de dierentuin ;-)


Deze met een lekker taartje? En mijn leeftijd (nu niet meer...) op het dak!


Met prachtig borduursel.... En een potje bloemetjes voor het raam!


En een lekkere taart erbij?


En Sarah? Niet zo scheef hoor, maar een beetje beroerd gefotografeerd!


En een Spakenburgs huisje? Gemaakt in Amersfoort....
En dat zijn ze zeker niet allemaal...

Maar deze quilt is gewoon heel speciaal door al dit soort huisjes en de lapjes die ik zomaar kreeg van collega's, klanten en vriendinnen. Het kwam regelmatig voor dat er een klant binnen kwam lopen met zomaar een lapje voor een raampje! Dat is toch heel erg speciaal, zeker als je zelf al een winkel vol met lapjes hebt?? Maar die 4000 rollen in de winkel zijn natuurlijk niet allemaal geschikt voor raampjes, maar door deze hulp heb ik toch alle raampjes volgekregen met iets speciaals.

Daarom heet mijn huisjesquilt ook
MET EEN BEETJE HULP.....

Logisch toch???

Vanavond met de 7 zusjes bezig geweest (Seven Sisters patroon) van Marti Michel, want a.s. zaterdag is weer de eerste zaterdag van de maand dus ... MM Club!

Leuk patroon en ik ben er met veel plezier aan bezig..

Groetjes en slaap lekker,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten