zondag 25 december 2011

En de winnaars zijn .....

Vandaag zoals beloofd de uitslag van de Give Away......
De winnaars zijn ( ik vond dat het er wel 2 mochten zijn):
Clara Kagchelland en Digna.

Van Clara heb ik een adres en volgens mij gaat ze voor de warme kleuren, van Digna weet ik het niet, dus graag je voorkeur en adres naar m.fluit@planet.nl

Eerlijk gezegd vond ik het zo leuk om al die reacties te lezen, dat ik heb besloten om op 1 januari weer een Give Away te doen, dus hou mijn blog in de gaten!

Beide dames van harte gefeliciteerd en voor de anderen ... probeer het 1 januari nog eens?

En voor iedereen : FIJNE KERSTDAGEN

Ik ben zelf net terug van een koffie en 'borrel' ( ik ben van de cola puur ...) bij mijn schoonouders en nu lekker even op de bank .... met een nieuw huisje en een nieuwe (2e) sok naast me, ik kom de middag wel door!!!!!

En vanavond lekker met manlief en de zoons fondue, dus veel eten hoef ik niet klaar te maken .... Lekker rustig genieten van een vrije middag dus.
Hoe brengen jullie de Kerstdagen door?

Groetjes
Marina.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marina,

    Geweldig!! Het klinkt misschien afgezaagd, maar ik win eigenlijk zelden of nooit wat, dus dit is een superverrassing!
    Als je het goed vindt kom ik binnenkort naar je winkel om te snuffelen, want op dit moment heb ik nog geen beeld van welke stofjes ik voor de huisjes ga gebruiken (afgezien van die paar "nog-te-jatten" kledingstofjes van de gezinsleden dan..); ik denk dat ik vooral "deurstofjes" te weinig zal hebben.
    Voor mij is deze Kerst heerlijk rustig: manlief kookt op deze dag (en ik hoef het alleen maar op te eten, hoera!) en morgen worden we in de watten gelegd door onze kinders, wat wil een mens nog meer? Ik rol de hele dag van het ene muziekprogramma in het andere, want dan kun je ondertussen lekker knutselen, hi hi!
    Plezierige Kerstdagen gewenst en nogmaals bedankt!
    Groeten van Digna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marina,

    Dat is nog eens een leuk kerstcadeau! Heel erg bedankt, ik ben er heel blij mee. Inmiddels ben ik ook begonnen aan de huisjes, ik ben met de tweede bezig. Ik maak het kleinste patroontje, lekker met de hand en helemaal scrappy in warme kleuren. Blauwe luchten, licht en donker, met sterren, sneeuwvlokken of effen, gele raampjes met of zonder printje, bruine/zwarte deurtjes en schoorstenen en de rest in alle kleuren, maar dan de donkerdere, warme versie en niet knalkleuren. Biesjes en vierkantjes weet ik nog niet welke kleur. Over vele tientallen huisjes weet ik dat misschien. En nu, tussen de hapjes, drankjes en spelletjes door, lekker huisjes bouwen!

    Ik kijk met spanning uit naar je cadeautje. Nog fijne dagen toegewenst en hartelijke groetjes van Clara Kagchelland en familie.

    BeantwoordenVerwijderen