vrijdag 30 december 2011

Uitgeteld?

Vandaag weer verder geteld met Lennart, hij heeft zijn klus af, in de winkel zijn alle rollen geteld. Nog niet in het magazijn, maar dat kan later nog wel. Al een heel stuk verder gekomen met alles netjes zetten, de linkerkant staat alweer en rechts ook al een heel eindje. Morgen weer verder (alleen ik, Lennart heeft vrij), maar dan eerst nog de laatste boodschappen halen, mijn schoonouders komen bij ons eten, lekker gourmetten! Gezellig aan tafel gaat de oudjaars avond wat sneller om, helaas is Lennart niet thuis, die gaat oudjaar met vrienden vieren. En wie weet voor Randy zijn laatste oud en nieuw hier in huis, hij is op huizenjacht! Niet zoals ik van stof, maar echte! We zullen zien wat het gaat worden en waar, gelukkig niet ver weg, want hij werkt in Zeist.
Hoop nog voor het nieuwe jaar mijn regenboog sokken af te krijgen, schiet al lekker op met sok 2, ben met de voet bezig, dus ik denk wel dat het lukt.
En dan 1 januari mogen we ons eerste huisje laten zien! Ik ben zo benieuwd hoe iedereen ermee bezig is, hoop op de bee 2 januari ook wat te zien, mijn tussenstrookjes zijn gelukkig naar mijn zin, dus ik kan huisjes ook aan elkaar zetten als ik dat wil, in ieder geval zet ik rechts en boven gelijk een strookje aan, dan hoef ik later niet alleen strookjes aan te zetten.
Vergeten jullie de Give Away niet op 1 januari? Het zal geen vroeg blogje worden denk ik, want ik wil wel uitslapen (als me dat lukt)!
Groetjes
Marina.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marina,
    sterkte met de laatste loodjes!
    A.s dinsdag zal ik mijn affe huisjes meenemen, met een beetje geluk wel DRIE!!!!
    Een gezellige jaarwisseling gewenst!
    Groeten van Digna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marina,

    nu even niet meer tellen in de winkel, maar aftellen tot 12 uur. Fijne jaarwisseling en tot maandag!
    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig Nieuwjaar, en de beste verkoopwensen voor 2012.
    Ik hoop dat ik weer gezellig kan komen om mijn hart op te halen
    in jouw winkel.
    met de wol en al die patchworklapjes en de gezelligheid die er altijd is.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ali en Jannie,
    de beste wensen voor het nieuwe jaar, veel gezondheid en geluk in
    2012.
    en bedankt voor jullie gezelligheid in 2011.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilt u een financiering en je hebt teleurgesteld door banken. Wij kunnen directe financiering van maximaal 5 miljoen tegen gunstige rentetarieven. Wij bieden 100% financiering van diensten waaronder: - Conventionele en persoonlijke leningen aan particulieren; Commercial termijn leningen voor middelgrote en grote zakelijke ondernemingen, Small Business Administration (SBA) lening voor kleinschalige zakelijke ondernemingen, Angel financiering en start-up bedrijven leningen; investeringskredieten en Real Estate leningen, residentiƫle en commerciƫle financiering, en Warehouse financiering. Neem contact met ons op voor meer details bij - lovethloanoffer2002@live.com

    BeantwoordenVerwijderen