donderdag 29 december 2011

Tellen, tellen, tellen .......

Gisteren was de laatste dag dat de winkel open was dit jaar en vandaag zijn Lennart en ik druk bezig geweest met het tellen van de rollen stof, tot nu toe ruim 11,5 km geteld..... Het is een eind he als je het zo ziet, maar het zijn ook enorm veel rollen, we zijn de 2500 rollen alweer gepasseerd, dus we schieten lekker op met de grote rollen. Ik heb de kleine fat quarter rolletjes geteld, iets van 1100+ tot nu toe, het is allemaal te voelen in de schouders en rug, gelukkig is het maar 1x per jaar dat ALLES geteld moet worden, we zijn er nog wel even mee bezig voordat alles geteld is! Het leven van een kleine middenstander valt niet mee hoor ;))

Het heeft ook wel iets, samen met zoon in de winkel en de muziek lekker aan, geen klanten, dat is helemaal apart, de winkel helemaal voor ons zelf en al de mooie stoffen weer 1 voor 1 in je handen, maar toch .. Ik zal blij zijn als de klus weer af is!

Groetjes
Marina.

3 opmerkingen:

  1. Wat een werk! Ik zou niet opschieten, denk ik. Veel te lang naar al die mooie stofjes kijken.
    Maar je hebt wel hulp, die je af en toe even tot orde kan roepen natuurlijk.
    Succes verder met het tellen.
    Groetjes, Antje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai marina,

    sterkte met het tellen en de balans op maken.
    en leuk dat je zoon je zo helpt.
    geniet daar maar van.
    sterkte met de balans op maken, en ik kijk weer uit
    naar het nieuwe jaar.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marga Maijoor Kesimaat30 december 2011 om 23:04

    is het huisje er voor vandaag natuurlijk bij in geschoten. ik heb er ook 1 af. lelijk maar toch klaar

    BeantwoordenVerwijderen