vrijdag 28 december 2012

HOUSES ???

Ja HOUSES!
Want ik moet toch iets met die laatste regel waar maar 5 huizen op komen te staan?
Ik maakte vanavond dit:


De letter H


De letter O


En de U


Een S


Een E


En nog een S!
En wat krijg je dan????


Het woord HOUSES en dat is tevens het eerste deel van mijn laatste straatje, een klein straatje wordt dat en dit zijn er 2 van:


Een huisje met heel veel muizen!


En eentje met tekengerei voor het raam!
Ik moet nu nog 3 huizen bouwen voor die laatste straat en daar komt dus nog meer bij, wat dat is dat zien jullie vanzelf langskomen als ik het af heb.
En dan nog die 14 inhaalhuizen van rij 12 of zoiets...

Morgen is de winkel weer gewoon open, dus je kunt nog even shoppen met veel korting..... Zaterdag ook nog en dan is het jaar voor de winkel om.

Vandaag hebben Lennart en ik al het een en ander geteld voor de balans, dat kan als het maar aparte groepen zijn, dan kan ik het maandag gewoon corrigeren als er iets uit die groep verkocht is. Want anders komen we er nooit op tijd doorheen, alleen de zondag en een stuk van de maandag (want moet thuis ook nog wat doen dan, want Randy en mijn schoonouders komen dan gourmetten.... is zo onderhand traditie geworden dat mijn schoonouders komen op die avond, ze wonen niet ver van ons, dus dan hoeven ze ook niet met de auto terug (ze komen meestal op de fiets en als het slecht weeris dan halen we ze op en breng ik -als enige niet drinker in huis- ze weer thuis 's nachts).

Groetjes
Marina.

P.S. De letters komen uit een oud programma voor paperpiecing : Sew Precise, die CD moest ik wel eerst weer installeren op mijn computer, want die stond er niet meer op. Ook die andere Sew Precise CD's maar eens installeren, want er staan best leuke paperpiecing patronen op. En wie wat bewaart.... (heeft een heleboel rommel volgens mijn echtgenoot ;-) ) maar zo nu en dan kom je nog eens iets leuks tegen ook hoor, maar later meer over wat ik vandaag weer tegen kwam (extra werk voor 2013!!!!!).

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie huisjes en het woord helemaal geweldig, ben zo benieuwd hoe je quilt straks wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee met die letterblokken er bij. Wordt de layout van jouw quilt dan anders dan als bedoeld? Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer verwend, en wat een geweldige oplossing voor die laatste blokjes, mijn top is helaas nog niet klaar,
    Sterkte met de balans en een een goede jaarwisseling en een fantastisch 2013 toegewenst door, Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen