vrijdag 28 december 2012

Verrassingen....

Vandaag was een dag vol verrassingen!
Allereerst kreeg ik een zakje met echte drentse Kniepertjes! Amanda ik had er vaak over gehoord, maar nog nooit gegeten. Ze zijn heerlijk (en heel overgekomen!).

Alice kwam en nam voor mij verrassingen mee uit Duitsland, een supermooie bol sokkengaren in mijn favoriete kleur en een hele leuke houten uil met een vetbol in zijn buik, daar ga ik een mooi plekje voor zoeken!

En toen kwam Tineke langs met een enorme bos met prachtige oranje lange rozen. Ze staan prachtig op mijn tafel in de kamer en kleuren heel erg mooi bij de zeefdrukken aan de muur. En ook nog een lekkere fles wijn die ik mag delen met mijn man, namens hem dus ook nog bedankt.


Al met al dus een dag vol verrassingen en ook nog heel veel klanten, dus dat was ook heerlijk ;-)

En nu ga ik ook nog 2 verrassingen uitdelen!

Lennart koos nummer 13 uit de lijst, dat is MARIANNE BOS !!!
Marianne van harte en ik neem aan dat je de verrassing komt halen in den Dolder (
op de bee- avond ligt het voor je klaar, maar je mag natuurlijk ook eerder komen!).

Het random.org heeft de nummers 6 en 9 gekozen!
NANSKE en JACQ zijn hier de gelukkige winnaressen.
Willen jullie mij even emailen over hoe en wat? Ik weet niet waar jullie wonen, dus ik weet niet of jullie de verrassing komen halen of dat deze moet worden opgestuurd? Ik laat het nog even een verrassing totdat iedereen het pakje heeft ontvangen.

Volgende verloting gaat in op de eerste van de maand zoals gewoonlijk! Dus op 1 januari a.s.

Groetjes
Marina.

2 opmerkingen:

  1. He Marjan harstikke gefeliciteerd met je presentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit leuke verrassing zo op het einde van het jaar,Marina hartelijk dank wens jou en de familie een gezellige jaarwisseling, gezondheid en geluk, groetjes Marianne Bos.

    BeantwoordenVerwijderen