vrijdag 13 april 2012

Een huisje voor de kinderboerderij!

Na alleen maar straten te hebben uitgehaald de laatste dagen en nieuwe straten weer aangelegd, had ik toch wel even zin om weer een nieuw huisje te bouwen!

Het is er eentje voor de kinderboerderij straat, een huis met een zwaan, vlindertjes erin verwerkt en (Helma let op!) voor deze quilt zit er veel blauw in.
De achtergrond van de zwaan is blauw, de deur is blauw en het dak is blauw. Niet dat ik niet van blauw hou hoor, maar om de een of andere reden zie ik het in deze quilt tot nu toe bijna niet terug.

Terwijl in de handel als regel is: GROEN KOST POEN en BLAUW KOOP JE TE GAUW! Waarom groen poen kost? Je moet als winkel heel veel groen hebben om de juiste kleur te kunnen leveren aan je klanten, niet alle groenen passen bij elkaar, blauwen passen veel sneller bij elkaar ....


Bijna al mijn huisjes hebben nu een plekje in een speciale straat: dierentuin (al 2 straten), kinderboerderij, verjaardagsstraatje, etc. Ik kan dus alweer snel beginnen met het bouwen van nieuwe huizen.

Morgen komt Ineke weer van haar eiland en is er in de ochtend het Quiltcafe en in de middag de laatste les van de Sashiko, dus er valt vast wel iets moois te zien voor ons en te fotograferen.
Tot morgen,
Marina.

1 opmerking:

  1. ...maar zo zie je maar weer, mooi blauw is niet lelijk. Atie

    BeantwoordenVerwijderen