vrijdag 25 mei 2012

Beter laat ....

Dan nooit! Een paar leuke foto's van de bee op maandag en de brei/haakochtend op woensdag!


Nieuwe huisjes van Mieke met het boompje van de maand mei!


Op 30 april een oranje huis met de vlag uit....



Nieuwe huisjes van Judith, ook al een heel dorp bij elkaar.



Een nieuw werkstuk van Yvonne met (voor haar) hele speciale lapjes. Wat een mooie moderne kleuren bij elkaar en naaien op rasterquick is altijd handig en gemakkelijk mee te nemen als je het met de hand doet.


Yvonne met de gehaakte tas, nu zit die al in elkaar. Leuke tas die je graag mee zult nemen en inmiddels is Yvonne ook bezig met nummer 2 :-)


En als je nu een baby hebt gekregen en je krijgt dit? Super toch, Bep heeft dit gemaakt, zelfs de beer heeft bijpassense sokjes!


Even van dichtbij, lief he met zo'n klein strikje?


En deze wordt nu gebreid, vinden jullie het geen schatje?
Nu zijn jullie weer helemaal bij, woensdagavond heb ik de laatste rij aan mijn Kaffe Fassett quiltje gezet, nu nog randen eromheen. Als ik morgen puf heb dan strijk ik het en maak ik er een foto van. En ik heb weer een paar log cabin restjes blokken genaaid, komen ook nog langs.
Groetjes
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten