maandag 28 mei 2012

Een laat moederdag cadeau

Onze webmaster Randy is weer terug van zijn welverdiende vakantie in Las Vegas en nam voor mij een origineel moederdag cadeau mee, want het is voor op het toilet in de winkel :-)

Wat ik kreeg? 2 posters, eentje van de Chippendales en ook eentje van de australische variant, die in Vegas al een paar jaar als show te zien is: Thunder from Down Under. Dus dames strakjes niet te lang op het toilet blijven he?

Ook had hij mijn bestelling mee, een hele stapel tijdschriften, iets waar ik nooit genoeg van krijg! Die jongen heeft aardig gesjouwd voor zijn moeder! En de halve Strip in Vegas afgelopen voor die posters ;-)

Gelukkig is hij weer helemaal heel en gezond thuis, dat is het belangrijkste! En overmorgen wordt hij huiseigenaar, dan gaat hij met zijn vader aan de slag in zijn nieuwe (oude) huisje hier in Zeist. Lekker dichtbij, dus niet helemaal uit het zicht. Als het goed is verhuist hij nog voor zijn 25e verjaardag (1 juli) en dan kan hier de verhuizing binnenshuis beginnen, de jongste naar zolder en ik dus naar de jongste zijn kamer, die heb ik natuurlijk gelijk geclaimd, dat snappen jullie wel!

Zelf heb ik dit weekeinde alleen mini sokes gebreid als kraamcadeautje voor een tweeling, een jongen en een meisje. Dit zijn de jongenssokjes:


Lief he? Met handgeverfde sokkenwol die over was van mijn eigen sokken. En de roze variant:


Dit is er nog maar eentje, de andere staat op de pennen, die komt vanavond wel af, het eerste paar is niet helemaal hetzelfde gestreept en dat vond ik toch niet zo leuk. Dus nog even doorbreien vanavond!
Het is erg leuk werk om te doen en ik zal hier ook een patroontje van maken, voor de liefhebbers. Het zijn vast niet de laatste sokjes op dit formaat, het werkt zo leuk en ik heb i.p.v. 5 naalden van 20 cm een maatje korter genomen, nl. een setje van 15 cm lang, ideaal voor die kleine sokjes, waar je toch niet meer dan 10 steken op je pen hebt staan.

Morgen weer lekker in de winkel aan de slag, het is er prima uit te houden, omdat wij een natuurlijke airco hebben, nl. de voor- en de achterdeur die tegen elkaar open kunnen staan en dat scheelt enorm. Zeker als je het vergelijkt met onze vorige winkel, waar niets open kon en je ook nog al dat glas en helemaal plat dak had.

Misschien dat ik daar ook weer verder kan met mijn log cabin restjes quilt, wie weet? Dat is altijd maar de vraag aan het begin van een nieuwe winkeldag, wie komen er en hoeveel mensen komen er? Iets plannen van tevoren is er niet bij!
Groetjes
Marina.

1 opmerking:

  1. Wat een schattige sokjes , heel eigenwijs !
    Fijn dat je weer zin hebt om een nieuw seizoen te beginnen .En er thuis in de komende tijd weer ruimte komt om * in te pikken * !!
    groetjes Rini.

    BeantwoordenVerwijderen