zondag 20 mei 2012

Vakantie Voorpret

Manlief heeft alle hotels voor de vakantie geboekt en dit keer hebben we er ook een aantal Bed en Breakfast overnachtingen bij en raadt eens? Er is er eentje met op ieder bed een quilt..... Ja als ik dan de keuze heb tussen een paar plaatsen, dan gaat die toch zeker voor! En bij eentje hebben we voor de Country Quilt kamer gekozen, klinkt toch heerlijk?
Er zitten ook een paar schattige plaatjes bij tussen die B en B pandjes. Krijg ik zomaar zin in mijn vakantie! En dat voor een niet-vakantie mens!

Ik krijg van de zomer dus veel te vertellen en te fotograferen, dat is zeker. Helaas hebben ze niet overal WiFi, maar goed een regelmatig verslagje moet er toch wel inzitten?
Ga ik nu maar even verder met mijn ORANJE sokken model sneaker verder. Heb vanmiddag de zondagse stapel reklame doorgenomen, NL kleurt langzaam oranje! Kan ik toch niet achterblijven met mijn sokken????

Groetjes
Marina.



4 opmerkingen:

  1. Gooi dan ook de etaslagee in de ornaje sferen, joh. Dan ben je helemaal up to date

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed ben benieuwd naar je verslag.
    ik ga dit weekend ook naar een b en b met een quilt op bed.
    Ben benieuwd.
    wel gewoon in nederland hoor. ik ga niet zo ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marina,

    Wat een leuk vooruitzicht Marina! Mag ik je koffer dragen in de States.Lijkt me een super vakantie te worden hoor!!!!!!!!!!! Liefs vanuit Kreta [ook leuk!].Tot gauw, liefs Ineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb weer heerlijk je verslagjes gelezen. Je kunt niet alleen goed rebbelen maar ook goed schrijven hoor. Je blijft maar bezig en je moet het toch allemaal maar onthouden. Knap hoor. Mijn oranje sok lukt voor geen meter. Ik zal toch ook op vijf naalden moeten gaan breien.

    BeantwoordenVerwijderen