dinsdag 1 mei 2012

Even bijkletsen en GIVE AWAY!!!

Dit weekeinde heb ik weer 2 huizen gebouwd, kijk maar eens:


In mei leggen alle vogels een ei, maar aangezien het nog april was zondag, was dit vogeltje nog druk bezig met het hokje waar dat dan gebeuren moet!


Koninginnedag! Oranje boven! En binnen wordt er gedanst, er is een gezellig feestje....
Ben niet bij met mijn huizen, want de administratieve rompslomp die jaarrekening heet heeft voorrang, niet dat ik administratie vervelend vind om te doen, maar het gaat wel van mijn tijd voor patchwork af helaas. Kan nog steeds niet alles tegelijk...


Dit is een deel van de Hannah Wallis serie die we vorige week binnen kregen en hier zie je de rest:


Mooi he! En smullen voor iedereen die van Civil War stofjes houdt!


Dit zijn de kleine vlindertjes op stof van de serie waar ik vorige week een quiltje van liet zien. Alie en ik zijn vandaag aan het brainstormen geweest hoe we die leuke stofjes kunnen gaan gebruiken en wie wat gaat maken. Wordt vervolgd ....


Deze 2 kwamen ook mee, mooi rood en anthraciet met een blaadje erop. Mooie basisstofjes toch?
Verder zijn we druk met het klaarmaken van ideetjes voor de workshops van het najaar, deze week moeten alle beschrijvingen en foto's klaar zijn, want onze webmaster gaat op vakantie a.s. zaterdag naar zijn lievelings bestemming in de USA, nl. Las Vegas. Lekker warm (het is waar maar je van houdt.....) en hij vindt het er fantastisch en kan er lekker pokeren tot hij er bij neervalt. En eten bij zijn favoriet Chipottle! Moeten we elke keer weer horen, dat hij daar weer lekker gaat eten en ook weer eens zo'n buffet gaat doen, zo eentje waar Las Vegas bekend om staat. Jammie.... Maar ik ga dan niet naar LV dit jaar, maar gelukkig wel naar de USA, dit keer de hele andere kant op, ben benieuwd, maar moet nog wachten tot eind juli voordat ik ga! Voor die tijd moet er nog heel veel gebeuren hier ...

Inmiddels heeft Lennart weer een naam uit de zak met volgers ( eerst even bijgewerkt natuurlijk) en de winnares van deze maand is :

R. TESELING !!!

gefeliciteerd, je bent de winnares van een kadobon van mijn winkel van 25 euro!
Laat even van je horen pee email: m.fluit@planet.nl of bel even naar de winkel 030-6925510 om te overleggen of je deze bon in onze winkel of de webwinkel wilt uitgeven!

Sorry andere dames, maar op 1 juni hebben jullie weer eens kans!
Fijne avonde nog,
Groetjes
Marina.

1 opmerking:

  1. Mooie stoffen laat je zien en 2 leuke huisjes heb je er weer bij.

    BeantwoordenVerwijderen