maandag 14 mei 2012

Opruimen

In de winkel zijn Lennart en ik afgelopen zaterdag begonnen met opruimen.
Aanstaande vrijdag en zaterdag zijn wij normaal geopend, maar hebben we als verrassing heel veel stoffen in de aanbieding voor jullie voor 10 euro per meter met een minimum van 50 cm per stof. Mooi stoffen o.a. van Moda, misschien heb je nog een achterkant nodig? Voor deze prijs is dat altijd leuk, goede kwaliteit stof voor weinig ...

Verder heb ik nog weinig te laten zien, maar in de winkel ben ik met een projekt bezig met de machine en Kaffe Fassett stoffen. Een echte frisse zomerquilt met veel van mijn favoriete kleur : rood!
Later deze week kan ik er vast meer van laten zien ....

Manlief en ik zijn bezig geweest met de vakantie plannen .... Ik met het uitzoeken waar de patchwork winkels zijn en hjj met een route maken. Zoals het er nu naar uit ziet krijg ik geen winkel tekort van de zomer, iets van 15+ winkels te bezoeken EN een echt QUILTMUSEUM! Bof ik of niet?

Nu nog alle hotels regelen, maar dat komt vast ook wel weer in orde zoals elk jaar. Ook al duurt het nog een paar maanden (we vertrekken pas 21 juli!) ik kijk er al naar uit. Ik kan beginnen met het printen van de winkel adressen en kaartjes en bijzonderheden. Heb ik ook wat te doen met Hemelvaartsdag ;-))

Groetjes
Marina.

1 opmerking:

  1. Het is dat ik niet van vliegen en lang rijden houd, anders wirs tik het wel...
    Ga je ons nog vertellen welke winkels en museum je gaat bezoeken?

    BeantwoordenVerwijderen