donderdag 5 juli 2012

Beetje teleurgesteld .....

Oplettende lezers van mijn blog zullen de maandelijkse verloting hebben gemist afgelopen zondag, dit is niet zonder reden.
Ik vraag mij af of mensen het wel leuk vinden om iets te winnen, want de cadeaubon van 25 euro van de maand mei is nog steeds niet opgehaald na ruim 2 maanden, terwijl de winnares aangaf deze in de winkel te komen halen. En de bon van de maand juni, daar heb ik helemaal geen reaktie op gehad!

Ik ga dus NIET meer automatisch loten onder mijn volgers, want blijkbaar lezen die mijn blog niet zo vaak.

Vanaf nu kunnen jullie dus gewoon weer reageren op mijn bericht (DEZE DUS) en daardoor loot je mee voor een cadeaubon van 25 euro, wat volgens mij best de moeite waard is om voor te reageren, maar ik wacht de reakties wel af.

Zo, dit moest me even van het hart, nu ga ik nog even een paar huisjes naaien, de mannen zijn met 2 volle auto's vertrokken naar Randy's huisje, er begint ruimte te komen op zijn kamer hier thuis, we zien al vloer :-))))

tot strakjes,
Marina.

P.S. O ja, op zaterdagavond ga ik een nummer laten trekken door het random.org programma. Succes allemaal!



27 opmerkingen:

  1. Nou Marina, ik kan me helemaalvoorstellen hoe je je voelt. Een reactie is toc wel het minste wat je kunt doen. Maar ik loot graag nog een keertje mee hoor, want ik weet wel raad met die bon, je hebt keus genoeg!
    Hopelijk krijg je nu meer respons!
    groetjes,
    Clara E

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super jammer dat het zo gaat marina. Ik wil graag meedingen aan de cadeaubon.

    groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marina, nou ik vind het zeker de moeite waard om zoiets te winnen, denk dat ik dan ook zeer snel bij je op de stoep zou staan om het gelijk te besteden hihi, dusse ik wil graag mee doen.

    oja een hele poos geleden reageerde je op mijn blog op sokken die ik gebreid had dat jij die wol ook verkoopt dat klopt had die wol bij jou gekocht met zon puunik geval, die heb ik wegggeven en de sokken maar gewoon op 4 pennen gebreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, ik durf er eigenlijk haast niet op te reageren, want ik heb al eens die prijs gehad.
    Ik wil wel mijn verwondering uitspreken dat iemand kennelijk niet blij zou zijn met die 25 piek. De persoon in kwesite zou toch wel even kunnen bellen of zo? Maar misschien is er ziekte in het spel?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marina,

    Jammer dat het niet gewaardeerd wordt. Maar ik win graag een cadeaubon om in je winkel te besteden hoor. Lapjes kun je nooit genoeg hebben.
    Dus misschien tot snel?

    Groetjes
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marina, Wat een domoren dat ze hun prijs niet komen op halen. Ik zou het wel weten. Voor nu veel bouw plezier en succes met het trekken van een willige winnaar.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is eigenlijk om te huilen dat er niet gereageerd wordt op je leuke initiatief, maar wellicht is deze nieuwe manier beter en leuker, je weet het maar nooit, in ieder geval doe ik heel graag mee, doeidoei

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marina,

    Met veel plezier ding ik mee naar de bon hoor. Als ik 'm win kom ik hem meteen halen!! Veel te leuk! En spulletjes uit jouw winkel kan ik heeeeel goed gebruiken hoor. Ik vind het een super initiatief. Er zijn weinig winkeliers die zo'leuk idee hebben. Liefs van Ineke V.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ja zeg, wie komt er nu geen prijs ophalen waar je zoveel lapjes voor kan kopen! Ik ding graag mee deze keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marina,

    Het is niet dat ik zonder lapjes zit, hoor! :)
    Maar: uit die snoepwinkel van jou kom ik nooit met lege handen naar buiten, en een "cadeautje" op zijn tijd, daar wordt een mens toch vrolijk van? Dus graag "verval ik in herhaling"!

    Groeten van Digna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marina,

    Ik wil graag een gokje wagen.

    Groetjes Anneke Dooren

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi lieve Marina
    Vanuit la douce France probeer ik maar weer eens of het me lukt om een reactie te geven.
    Ik ga je ook nog uitgebreid vertellen hoe het hier is, maar voor het moment kan ik je zeggen dat we hier met volle teugen genieten én ook behoorlijk hard werken.

    Groetjes en veel liefs,
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Marina,

    Vervelend dat het een paar keer zo loopt. Er zal vast een reden zijn, maar zoals al eerder gezegd, een reactie zou op zijn plaats zijn. Laat de teleurstelling maar snel wegebben. Ik lees je blogs altijd en geniet ervan! En de bezoekjes aan je winkel ervaar ik als een uitje!

    groet,

    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marina, ik loot graag weer mee, ook al heb al een keer gewonnen. Een mens wordt immers veel te hebberig in jouw winkel, maar ook heel blij van zoveel moois. Ik heb me deze keer ingehouden en niet te veel gekocht,maar ik heb nog zoveel ideeen...
    Groetjes, Atie Trienen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marina
    ik doe graag mee met de verloting
    veel sterkte Maandag
    janny v diejen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Marina
    wil heel graag meeloten, want als ik hem win dan is het meteen een goede reden om in jouw winkel te komen,
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marina, mensen zijn niet te pijlen laat het maar achter je, in de winkel was het in ieder geval weer gezellig en ik ben leuk geslaagd.Ik ben blij dat ik je weer kan volgen de oude computer was echt op.
    Hopelijk komt je kamertje snel vrij dan kan je maar achter de naaimachine schuiven wanneer je maar wilt. Groetjes en tot ziens maar weer Ria ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai Marina,

    Ik doe heel graag weer mee voor de cadeaubon!

    Groetjes van Clara K.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marina,

    Wat jammer dat ze de bon niet komen ophalen, maar ik zag dat je nu veel reacties hebt. Ik was de gelukkige die een aantal maanden geleden een mooi doosje met garens en een bijpassen schaartje won! Erg leuk, bovendien een goede gelegenheid om in de winkel rond te neuzen.....en dat il ALTIJD de moeite waard! Wat goed trouwens, dat je weer zo actief met de huisjes bezig bent!Worden erg mooi. Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Marina,Ook ik doe mee met de verloting voor de bon. Die slaan we zonder problemen stuk in je leuke winkel!
    Succes met je huisjes en vooral: sterkte met de verhuizing van Randy.
    Groetjes, Maartje B.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi, even een heel flauw ps-je: als je blijft zitten met die kadobon van mei, dan wil ik me daar wel over ontfermen!
    Haha! Atie Trienen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil graag meeloten hoor en dan komik hem ook gelijk ophalen
    Groetj dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil graag meedoen met die aktie maar kan ik dan ook online die bon opdoen want naar de winkel gaan zit er voor mij niet in.groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hallo Marina ik wil graag mee doen dan kom ik hem persoonlijk ophalen
    groetjes
    Janny v Diejen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O wat leuk dat je een cadeaubon weggeeft, ik loot heel graag mee en mocht ik hem winnen dan kom ik hem zeker ophalen. Trouwens kom binnenkort toch weer even aan bij je hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het zal toch niet zo zijn dat de winnaars ineens niet meer quilten. Gr judith

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het zal toch niet zo zijn dat de winnaars ineens niet meer quilten. Gr judith

    BeantwoordenVerwijderen