donderdag 5 juli 2012

En de huisjes...

Beloofd is beloofd ....
Mijn huisjes van vanavond:


Een uil voor mijn verzameling, gisteren kreeg ik een paar leuke lapjes voor mijn raampjes van Alice, waaronder deze! Lief he? Ik heb dezelfde stof in de winkel, maar dan in flanel, dit is 'normale' katoen. Bedankt Alice, die andere schatjes komen ook nog aan de beurt, maar niet vandaag.


En dit jongetje vindt het ook allemaal wel gezellig, hij mag strakjes op schoolreisje.


Zijn vriendje heeft al schoolreis, hij is nu in de dierentuin, in het giraffehuis!
Genoeg huizen gemaakt vandaag, nu lekker HOUSE kijken.
Vergeet niet je reaktie achter te laten bij het vorige berichtje!
Groetjes
Marina.

2 opmerkingen:

  1. waar vind je zo'n kleine printjes ,ik heb alleen van die grote?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is dan weer een voordeel van 10x10 cm huisjes. Dan vind je nog een passende afbeeldinkjes om voor de ramen te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen