maandag 9 juli 2012

Toch nog produktief

Na een luie start (dagopname in ziekenhuis) en lui gevoel van de narcose, vandaag toch nog produktief!
Op het vrije hoekje van mijn nieuwe kamer, mijn kantoor aan huis :-) ingericht en lekker gewerkt aan de boekhouding, heerlijk om alles te kunnen laten liggen als we moeten eten enzo. En de kwartaal aangifte van de BTW moet wel klaar en weg voor mijn vakantie.
Als Lennart verder zijn kamer leeg heeft (hij heeft niet zoveel haast, want het belangrijkste .... lees computer en tv... werkt op zijn nieuwe kamer, bed stond al voor hem klaar) kan ik ook beginnen met overhuizen van mijn enorme hoeveelheid lappen enz. van de kamer waar dat nu opgestapeld ligt.
Zodat ik ook strakjes daar lekker kan werken aan nieuwe en oude projekten, heerlijk vooruitzicht!

Verder vanavond gestreken bij Randy (met mijn strijkbout, want die van hem zit nog ergens in een doos), want er is natuurlijk nog heel veel vuile was hier thuis gebleven en hij krijgt alles schoon en gestreken terug en verder mag hij het zelf gaan doen. Geen probleem, want beide jongens weten hoe een wasmachine en een droger werken en gebruiken die thuis ook regelmatig. Strijken zal even wennen zijn, maar hij is handig genoeg ;-)
Daarna nog even zijn afwas gedaan, krijg je een camping gevoel bij, want met de hand afwassen en met koud water (want de verwarming ligt er nog uit, omdat de radiatoren geverfd worden) dat is net vakantie! Ook zijn pannen uitgepakt, gewassen en een plekje gegeven, weer een doos leeg.

Thuisgekomen nog een uurtje aan de was en de administratie en nu mag ik lekker rusten en zo naar bed! Van huizenbouwen kwam dus niets vandaag, maar dat is niet erg toch?

Groetjes en tot morgen,
Marina.

4 opmerkingen:

  1. Was dus evengoed nog een drukke dag voor je. Ben blij voor je dat je eindelijk ruimte krijgt .Maar dat staat ook zo weer vol hoor. kan ik uit ervaring zeggen.Gr Marga. M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk, je eigen werkkamer, kreeg ik ook toen mijn meiden de deur uitgingen. m'n man maakte een werkblad langs de muur
    alles keurig opgeruimd. fijn hoor, en nu zoveel jaar later zit ik weer met de naaimachine op de keukentafel. gewoonte!!! Maar het is wel prettig dat de voorraad en ufo's en zo boven liggen, en ik kan bijna alles vinden.
    Succes met je eigen werkkamer. groetjes, Atie Trienen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met het vullen hihi van je huiskamer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch geen narigheid met die dagopname-toestand?

    BeantwoordenVerwijderen