zaterdag 23 maart 2013

Avalon van Fig Tree is binnen!

Net binnen in de winkel de Jellyrolls en Layer Cakes van Avalon (Fig Tree for Moda), een heerlijk Lente gevoel krijg je hiervan.


Foto eerlijk gepikt bij eem amerikaanse collega ;-)


Daar moet je toch iets leuks mee kunnen maken????


Avalon is de naam van dit heerlijks.


Dit hebben de dames van Fig Tree er zelf mee gemaakt....


Even voluit, dan kan je het beter zien. Ik heb deze dus NIET gemaakt en er ook GEEN patrron van, het is puur voor inspiratie!

En weer verder met de huisjes ;-))))

O ja, de email lag er deze week ineens uit, grapje van KPN die hadden mijn wachtwoord verandert en niets doorgegeven. Kan dus blijkbaar ook nog ... Gelukkig een aardige jongeman van de helpdesk die daar vandaag wel raad mee wist, dus ik kan volgende week weer mailtjes verder lezen en ook beantwoorden. Sorry dus als je nog geen antwoord kreeg op een email, grapje van KPN, ik doe mijn best om zo snel mogelijk weer bij te lezen en te beantwoorden.

Fijn weekeinde
Marina.

3 opmerkingen:

  1. Ja die KPN kan toveren,weet ik alles van.
    Van dat quiltje in die vrolijke kleurtjes krijg ik een zomergevoel, jammer dat de temperatuur buiten iets anders aangeeft.

    Groetjes van Ria. ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even een vraagje, wanneer krijgen we het blokje te zien van de jellyrol quilt??

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook erg benieuwd naar het vervolg van de mysterie

    BeantwoordenVerwijderen