woensdag 6 maart 2013

De MM Club

Zoals beloofd een paar leuke voorbeelden van leden van de Marti and Me Club die zaterdag in de winkel was. Ze hadden hele mooie dingen gemaakt, kijk maar even mee....


Ria vond de techniek niet leuk genoeg voor een quilt, maar maakte wel een hele mooie tas (ben er een beetje jaloers op hoor, maar ik heb ook nog blokken liggen, dus wie weet?) om haar mallen in te bewaren! Dit is de ene kant en dit....


is de andere kant, alleen was de foto een beetje onverwacht.
En vandaag was Ria in de winkel en ze was al druk bezig met de set A van deze maand... Dus volgende maand vast weer een leuk werkstuk ;-) ???


Een mooie quilt in de maak, hoe verschillend is het resultaat met een andere achtergrond stof he? Want de stroken waren allemaal van dezelfde serie door ons gesneden.. Ik ben even vergeten wie erachter stond, sorry..... Maar mooi is het zeker!


Tracey had de loper uit het patronenboekje gemaakt (misschien een beetje langer???) en weer een andere batikstof als achtergrond zoals je ziet en weer eeen heel ander effect!


En deze prachtige loper van Hilda, die was al aan het quilten! Super toch? En dan het aparte effekt met die smalle randjes tussen de blokken, het heeft nu wel iets van glas-in-lood! Mooi hoor en die zal zeker ook heel mooi op tafel liggen strakjes.

Ik ben heel erg benieuwd wat de dames van de Club volgende maand meenemen, want er zijn heel wat setjes A en B meegegaan naar huis en ook het bijpassende boek 1 staat vol met ideetjes, dus dames zet hem op!


En wie weet krijgt deze Lazy Afternoon van mij wel een aantal broertjes of zusjes, of het nu met set A is zoals deze voor de kinderkamer of boxkleed of....


dit maatje met set B? Ik kan bijna niet wachten op de resultaten. In ieder geval had Ria vandaag al haar eerste rijtje blokken meegenomen om even te laten zien en die zag er al prachtig uit. En hoe leuk is het als je dan eindelijk je lapjes die je heb verzameld nu kunt gebruiken, omdat je precies de juiste stof ziet liggen in de winkel???

Ik ga nu maar verder met de volgende Club voorbeelden, mijn Lazy Afternoon quilts met set A en B hangen allebei in de winkel, dus kunnen daar nog eens in het echt worden bekeken als jullie dat willen, van beide quilts is een stofpakket te koop.

Tot de volgende keer,
Marjna.

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi alle aal en wat leuk om te zien wat je met deze mallen kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die foto was onverwacht, maar hij valt nog mee.Ik kan pas weer in het weekend verder met de quilt maar met deze methode gaat het snel. Het was weer gezellig gisteren.

    Lieve groeten van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen