zaterdag 16 maart 2013

Leuke workshop met Jellyroll stroken...

Vandaag gaf Ineke een workshop van een quilt gemaakt met Jellyroll stroken.


Dit was het voorbeeld van Ineke.


Er werd gesneden en getekend en toen mocht er genaaid worden! Hier is Gill heel druk bezig met haar quilt in wording. Zij maakt haar quilt tegengesteld, dus wat in de quilt van Ineke ecru is, wordt bij haar donkerblauw!


Zo wordt haar quilt, is het geen snoepje????


En deze variant van Sietske? Lekker heftig toch?????


En deze van Kiek???? Lekker rood-wit-blauw, maar wel met amerikaanse stofjes erin! Een speciaal verzoek van een familielid.


Carla maakt haar verzameling Thimbleberries een stuk kleiner met deze quilt. Mooie landelijke kleurtjes.... Heeft zij even hard gewerkt? Het begint al echt op een quilt te lijken.....


En vooraan is Tracey hard aan het werk, zij maakt haar quilt met allemaal effen stroken. Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat worden.

En nu lekker op Texel (mijn eerste bezoek aan dit eiland! Schande he?).
Lekker slapen strakjes en morgen de quilttentoonstelling bezoeken!

Tot morgen als ik weer op het vaste land ben,
Groetjes
Marina.

4 opmerkingen:

  1. Genieten jullie maar lekker! Heerlijk ontbijtje? Goede terugreis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie quilt zeg. Jammer dat ik altijd op zat. moet werken.gr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marina,

    Bedankt voor de bon die ik gewonnen heb. Ik zal hem goed besteden.
    groeten Dominique

    BeantwoordenVerwijderen