maandag 4 maart 2013

Hartjes, maar dan anders....

Afgelopen zaterdag was er de tweede les van de hartjes applicatie cursus van Ineke en bijna alle dames hadden heel netjes hun huiswerk af ....


Aparte kleurtjes, maar het wordt erg mooi met dat roze erin.... Die wil ik volgende keer wel eens van dichtbij bekijken, het is een hele mooie combi zo.


Ook Sietske heeft er 2 klaar, mooi dat oker en felblauw.


Anjo werkt met een prachtige japanse bloemenstof ( waar ik wel een jurk van zou willen als ik maatje 38 had) en zachte tinten erbij!


En de lekkere frisse kleurtjes van Martha (volgens mij ligt jouw schaar nog bij ons, klopt dat?). Hart nummer 3 ligt ook al op tafel!


Hier de prachtige warme tinten van Clara ....


En hier weer prachtige zachte tintjes, wat een verschillende keuzes zijn er toch gemaakt en hoe leuk is het om dat bij elkaar te zien zo!


Hermien (met pols in het gips!!!!!) heeft ondanks dat gips toch al haar huiswerk af. Ik ben echt trots op je Hermien, wat een doorzettings vermogen (en je hartjes staan nog steeds mooi bij je pols...).


Volle bak in het leslokaal, maar de dames waren in opperbeste stemming! Sommige dames zijn er de hele dag geweest, want die waren er al om 9 uur 's ochtends voor de Marti and Me Club (daar laat ik morgen nog meer van zien...) en daarna het Quiltcafe van Ineke en 's middags dus aan de hartjes. Een prima besteding toch van je vrije zaterdag?


En de andere kant van de tafel....

Ineke bedankt voor het maken van de foto's, zodat ik (en de bloglezers en lezeressen) ook mee kunnen genieten van al dat moois!
En de koeken waren weer heerlijk!!!!!

Groetjes en tot morgen (ik heb ook weer een rij hartjes aan mijn rode quilt genaaid...),
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten