dinsdag 19 juni 2012

Hulp gevraagd!

Aanstaande zondag is er in den Dolder een Kunst- en Cultuurroute en onze winkel is daar een onderdeel van. Wij krijgen de kans om iedereen te laten zien wat onze winkel doet en wat patchwork en quilten nu eigenlijk inhoudt!
Hiervoor krijgen wij een grote tent voor de winkel en die tent moet natuurlijk worden gevuld met quilts, maar ook met mensen!

Ik vraag daarom jullie hulp! Wil je mij a.s. zondag helpen met mensen enthousiast maken voor onze hobby? Het is van een uur of 12 tot uiterlijk 5 uur.
Hoe? Door je quilt in wording mee te nemen en daar bij ons aan te gaan werken of door ons te helpen met het geven van een demo... Breien of haken mag natuurlijk ook!

Heb je zin en tijd? Bel me dan a.u.b. In de winkel of stuur me een mailtje of laat een bericht hier achter of op mijn Facebook pagina (Marina Fluit).
Onze kans om te laten zien hoe veelzijdig en gezellig onze hobby is.
Meer info staat in de nieuwsbrief op de internet site van de winkel: www.quiltcorner.nl

Maar er is ook bouwnieuws!
Gisteravond deze 2 blokken op de bee afgemaakt:


Mocht je er nog aan twijfelen: HE IS ALIVE! Elvis dus, want hij staat hier te spelen op zijn gitaar!



Hier woont een prinsesje! Dat zie je zo.


En dit MOET wel een hollands huis zijn met die bloemen voor de ramen. Iets typisch nederlands toch?

Vanavond vooral bezig geweest met de huizen die ik afgelopen week maakte aan elkaar te zetten. Morgen even ALLE huizen meenemen naar huis om een balans op te maken en rijen te vormen, want ook op de zaak liggen nog een heel aantal losse huizen en een aantal stukken die al aan elkaar zitten. Eens kijken hoe ik het nu verder aan elkaar ga zetten, strakjes nog een paar huizen maken misschien? Maar nu lekker even kijken naar NCIS, heerlijk onderuit op de bank en daarbij gelijk de laatste rijen van mijn allereerste huizen lostornen, zodat ik ze ook kan gaan gebruiken in mijn nieuwe setting.
Wordt vervolgd,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten