zaterdag 23 juni 2012

Kuikentjes!

Ik kwam erachter dat ik meer huizen had, dan ik dacht! Ik vond al dat ik zo weinig losse huizen had liggen, dat klopte dus. Totaal heb ik er nu volgens mij 129 en ben met huisje 130 bezig, loop dus nog wel wat achter, maar niet zoveel als ik dacht. En als ik er iedere dag eentje exfra kan maken, dan schiet het toch wel lekker op toch? Gewoon doorgaan .....

Vandaag 2 huisjes gemaakt met kuikentjes, ik kreeg de schatjes (de lapjes dus) van verschillende mensen en ik had er zelf ook eentje liggen.


Wat een liefje he? En zo'n lekker frisgroen huisje heeft deze gekregen, echt lente!


In het buurhuis woont ook een kuikentje, uit een heel ander stofje, maar toch. En nu heb ik in ieder geval nog 1 kuiken, die ben ik nog een huisje aan het geven, de beneden verdieping is al klaar. Morgen dus afmaken, misschien wel als een demo in de tent die nu (hopenlijk) voor de winkel staat. Toen ik tegen half 7 wegging stond die er nog niet, maar ik neem aan dat die er morgen wel staat als ik kom.

Voor de verandering dus een zondag in de winkel en de winkel dus open morgenmiddag van 1 tot 5 uur! Er komen een aantal dames die allerlei dingen (kunnen) laten zien op het gebied van patchwork en quilten, maar ook haken en breien. Ook al wordt het niet zulk mooi weer als je het KMNI moet geloven, maar ja met die misser van afgelopen week geloof ik die nog minder dan anders, maar wij zullen het vast wel heel gezellig hebben in die tent, dat is zeker!

En de vullingen voor quilts zijn morgen ook nog in de aanbieding, 20% korting maar liefst, ook op de voorverpakte vullingen van Tuscany, die hele zachte polyester vulling van Hobbs.

Laten we hopen op heel veel belangstelling voor onze hobby, dat zou leuk zIjn toch? Aan ons zal het vast niet liggen.

O ja, mocht je willen komen morgen, de Pleineslaan is afgesloten voor het autoverkeer wegens de festiviteiten!

Fijn weekeinde,
Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten