woensdag 23 januari 2013

De kers op de taart...




Deze tekst kwam ik op internet tegen en hoe waar is dat?
En zeker als je het hartje van vandaag ziet....


Daar krijg je toch een heerlijk gevoel bij? Zo lekker roze en dan die kers!


En de kers voelt zich prima thuis is het rijtje....

Ik voelde me vandaag ook prima, want de vertegenwoordiger voor de deense firma die Hoffman stoffen verkoopt kwam vandaag de Balipops brengen en charmpacks en de batik 'Layer Cakes' en o wat zijn ze mooi.
We hebben alle 6 de nieuwe kleuren en ik mag nu kiezen van welke ik de eerste quilt ga maken? Hoe moeilijk is dat?
En kiezen uit al die prachtige nieuwe batikstoffen, kerststoffen (we hebben zulke leuke besteld, krijg nu al zin in Kerst!) en dan nog allerlei printjes...
En eind mei/ begin juni komen de allernieuwste Balipops uit, die met allemaal 1895 batikstoffen van Hoffman op kleur! Voor wie niet weet wat de 1895 serie is, dat zijn de zogenaamde 'effen' batiks die Hoffman heeft en dan op kleur, hoe cool is dat????


Al deze stofjes hebben we dus binnen, zowel als Balipops (40 stroken van 2,5 inch), Crackers ( 40 lapjes van 10x10 inch net als de Layercakes) en de Charmpacks (40 lapjes van 5x5 inch). En dan alle 6 de combinaties.... Ze komen s ook snel in de webshop te staan! Wat kan je daar allemaal mee maken???? En dan die nieuwe die tegen de zomer komen?


Die zijn toch ook heel erg mooi? En die komen dan ook in Balipops, Crackers en Charmpacks..... wat een prachtige zomer gaan wij tegemoet met al deze stoffen. En wat een moeilijke beslissingen krijg ik weer.. Wat maak ik met welke?? Ideetjes?????

Groetjes
Marina.

6 opmerkingen:

  1. Ik lees dus kerst op de taart, nou daar gaat het wel op lijken met al die prachtige stoffen in het vooruitzicht, ik weet wel waar ik mijn cadeaubon aan ga besteden. Succes met kiezen. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi hartje en ja die kleuren van de nieuwe stoffen prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een weekje moeten wachten maar dan heb je ook wat, heerlijk wat een mooie kleuren,
    En wat een schattig hartje.

    Lieve groetjes van Ria ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heb jij heeeeel leuk werk ;-) Jeetje al die lappen die je mag uitzoeken en dan straks als alles aankomt uitpakken zeker....
    Maarre die hartjes van jou in het rood vind ik heel heel erg mooi.

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeft er iemand een servetje want ik ga heel erg kwijlen van die mooie stofjes. hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat ik er zaterdag niet ben! Prachtige collectie Marien!! Bewaar je wat voor me? Liefs Ineke.

    BeantwoordenVerwijderen