vrijdag 11 januari 2013

Morgen Open Dag

Voor wie het nog niet weet.....morgen is het Open Dag voor de cursussen en workshops in den Dolder. Van 10-15 uur, de winkel is wel open tot 16 uur...


Ineke Vaillant komt door weer en wind naar den Dolder om daar de leukste workshops te verzorgen en morgen is ze ook in de winkel om daar alles te vertellen over het aanbod voor het voorjaar 2013!


Ineke's Quiltcafe, Jellyroll Quilt, Mini quiltje, Pinwheel methode, 9- patch Sterrenquilt zijn zo maar een paar keuzes, de voorbeelden laten we morgen graag aan je zien!


Ook in de winkel natuurlijk de gebruikelijke Open Dag aanbiedingen met hele leuke korting op onze prachtige stoffen en we verloten weer een kadobon onder iedereen die morgen bij ons wat komt kopen....


En dan nog even de hartjes update voor vandaag:


Een Moda American Jane hartje voor vandaag!


En wat wordt het al leuk, het is echt leuk om te doen ook.
Van Francoise heb ik de toestemming om het patroon uitgeprint mee te geven als iemand er om vraagt, dus het NL- talige patroon ligt klaar...
Ik heb morgen allebei de hartjesquilts in aanbouw in de winkel liggen bij Ineke en de Huisjesquilt van 2012 is er ook!

Tot morgen,
Marina.

3 opmerkingen:

  1. heel veel plezier morgen, helaas kan ik niet komen anders kwam ik weer eens even kijken bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer Guusje en tot morgen (nou ja het is al 12 uur geweest....) Ria.
    En de huisjes van 2012 hangen, alleen mag niemand eraan komen anders stort die van de muur ;) maar ik zet Janny en Yvonne er we, voor denk ik.
    Groetjes
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen