maandag 7 januari 2013

Eerste cursus weer begonnen...

Vandaag was alweer de eerste basiscursus les! De dames hadden hun mooie blokken weer bij zich en hadden zelfs nog huiswerk gemaakt in de December maand. Even weer wennen en over 2 weken er weer vol tegenaan. En dan gaan ze appliceren, ook een hartje, maar niet deze:


Dit is nl. mijn hartje van vandaag!
Wat ze wel maakten, laat ik morgen zien aan jullie...


En zo zien mijn hartjes er nu uit. Morgen zal ik ook de groene hartjes tot nu toe op de foto zetten, ben net thuis van de eerste bee-avond! Emmy had weer heerlijke appeltaart gebakken, dus het was weer smullen geblazen!
Er is weer gezellig bijgekletst en Marianne heeft haar verrassing in ontvangst genomen. Als Nanske haar verrassing heeft ontvangen, zal ik vertellen wat het was. In ieder geval viel het tot nu toe in de smaak!

Tot morgen,
Marina.

1 opmerking:

  1. Je hartjes groeien héél snel...mooi worden ze.
    Indien de verrassing in de bus valt zal ik het je direct mailen.
    ben alvast heel nieuwsgierig ;-).
    Vele groetjes,nanske

    BeantwoordenVerwijderen