vrijdag 4 januari 2013

En de winnares is ....

LENIE!!!!!! Onze Lennart heeft weer een nummertje geroepen en dat was nummer 16 dit keer. Lenie van harte gefeliciteerd!!!!!!
Er ligt een verrassing voor je klaar in den Dolder en Lennart en ik nemen eigenlijk wel aan dat je die PERSOONLIJK komt halen ;-))))



Mijn hartje van vandaag, nummertje 4 is een oudje... het lapje tenminste ;-)
En dat maakt mijn eerste rijtje compleet, kijk maar eens mee....


Het gaat me niet snel genoeg met 1 hartje per dag (heb ook al een hele stapel vooruit liggen....) en aangestoken door Jacqueline deze week, ben ik vandaag (ja sorry Helma!) begonnen met nog een hartjesquilt....ik denk dat het alleen groene lapjes worden op div. achtergrondjes in ecrutinten, maar zeker ben ik er nog niet van, het kunnen ook allerlei kleurtjes worden, denk er nog even over na en voorlopig maak ik er dus ook groene hartjes bij. Dat zou een echte restjesquilt worden, met groene driehoeken aan de rand. Ik ben zoveel groen tegen gekomen hier en daar, dat ik best kan gaan voor alleen groen, ik vraag later wel hierover jullie mening ;-) Dat zou trouwens een leuke quilt zijn die aan mijn vader doet denken, die heeft als motto : GROEN IS LEVEN! Hij is dan ook hovenier van beroep en heeft een tuincentrum...

Tot morgen, ga nog even een huisje naaien, moet er nog 5 maken....

Groetjes
Marina.

5 opmerkingen:

  1. Weer een leuk blogje en het virus is bij jou wel erg sterk.
    Ik kom morgen even langs koffie klaar..........
    Tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon hartje met een schoon lapje...
    lijkt er wel eentje van Red Rooster.
    Ken het niet maar denk dat dit komt omdat ik nog niet lang genoeg met lapjes bezig ben.
    Echt mooi...en vandaag was het heel zonnig dus best wel passend.
    Dochterlief is er ook mee begonnen...
    En heeft vandaag 3 hartjes klaar...
    Groetjes,nanske.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. doen de groene versie ene als je dan nog tijd over hebt maak je toch ook nog een gekleurde versie, hihi.
    ik ga even huiswerk maken voor quiltcursus anders kan ik niet deelnemen aan les 2. maar daarna weer aan de hartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Jacq.... ik zou wel willen, maar dan met jouw hartje ;-) heb je die zelf getekend of zat die al in EQ? Het is zo'n mooi rond en vol hartje. En ben jij al klaar met de hartjesquilt? Heb nu wel al mijn huizen genaaid, dus die quilttop komt af voor mijj Open Dag a.s. Zaterdag.... Morgen eraan verder naaien!
    Groetjes
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JIPPIE !!!

    Wat leuk om iets te hebben gewonnen!
    Natuurlijk kom ik naar de winkel. Dat is op zich al een feest!

    Groetjes,
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen