zondag 9 september 2012

Een lange dag!

Gisteren begon voor mij extra vroeg, voor zessen was ik al op! Mijn man moest naar Schiphol worden gebracht voor een congres in San Francisco. Heen en weer dus op die prachtige 5-baans snelweg waar je maar 100 mag en waar de traject controle werkt..... En ook nog wakker blijven!
Ik realiseerde me dat Ineke elke week zo vroeg op staat als ze naar den Dolder komt en heb nu helemaal bewondering voor haar! Dat ze dat kopje capuchino dan hard nodig heeft als ze aan komt, dat snap ik nu helemaal!!!

Maar goed, ik was dus weer heel vroeg terug in den Dolder en kon nog even boodschappen doen. En na onze koffie kwamen de eerste cursisten voor Ineke weer binnen druppelen voor het Quiltcafe met als onderwerp het Werkeiland.
Ze hebben allemaal heel hard gewerkt en aan het einde van de ochtend waren er 11 prachtige Werkeiland klaar voor gebruik. Nou ja, ze moesten nog wel even vastgeplakt blijven de eerste 24 uuur, maar ik denk dat de eerste vandaag al gebruikt zullen worden. Dorine maakte er een mooie foto van op het trappetje die ik eerlijk heb gepikt van haar blog....


Mooi he? En dit is er eentje van binnen gezien :


Links zit onder het anti-slip matje zit een schuurpapier waar je gemakkelijk op kunt tekenen. En rechts het snijmatje. De vulling aan de buitenkant is fiberfill wat hittte bestendig is, dus daar kan je ook op strijken! Super he?
Hier legt Ineke het nog even uit!




En dit is dan mijn huisje 251 van gisteren.... Met een maffe kikker voor het raam, die niet weet van gekheid wat hij doen moet :-)



En het inhaalhuis 191 met een eendje achter het raam, maar kijk uit wat Garfield ligt op het dag te wachten totdat het eendje naar buiten komt! Het eendje kreeg ik van Vera (van Jan) en ik heb er nog eentje....die ga ik ook nog gebruiken, want ze zijn zo schattig!

Vandaag maar even een rustig NIETS MOET dagje, mijn rug wil nog niet, manlief ver weg en alleen Lennart thuis..... heerlijk relaxen dus. En voor mij wil dat zeggen lekker naaien aan mijn huisjes met de tv naast me aan... niet teveel naar buiten, want dat is teveel zon voor mij ;-) en een stukje haken tussendoor aan mijn tas, wat jullie nog te zien krijgen binnenkort.

Fijne zondag,
Marina.

1 opmerking:

  1. Wat zijn dat een fleurige mappen geworden zeg.En wat heb ik een bewondering voor jou huizenproject tussen alle drukte door.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen