zondag 16 september 2012

Verhuizen ...

Nee niet echt hoor, maar van de ene kamer naar de andere! Toen onze oudste het huis uitmging deze zomer, kwam er een kamer leeg in huis. Jongste naar zolder en ik heb zijn kamer ingepikt ;-) Maar zijn bed stond er nog en al mijn zooi stond nog op het kleinere kamertje waar ik eerst een hoekje had. Een hele volksverhuizing, want ik heb een zooi, dat hou je niet voor mogelijk.

Ik kon al werken op mijn nieuwe kamer, want de jongste had zijn bureau en nog een grote tafel laten staan, dus mijn naaimachine en laptop stonden er al. Eindelijk een plekje waar ik mijn administratie kan doen, zonder dat ik alles elke keer weer weg moet halen als we gaan eten. En lekker kan werken aan mijn huisjes.

Vandaag zijn het bed en al mijn bakken en kastjes verhuisd. En dat was heel lastig, want veel ruimte om te manoeuvreren was er niet. En het was dus sjouwen i.p.v. naaien, dus weer geen huizen. Maar nu net op de valreep heb ik een aantal setjes bij elkaar gezocht, zodat ik morgenavond op de bee wel huizen kan maken. Alleen nog lucht zoeken, want die had ik even niet bij de hand! Maar heb vast nog wel een stukje liggen in de winkel, denken jullie ook niet?

De komende tijd moet ik dus veel uitzoeken en een plaatsje geven, maar de start is er en het bed is uit mijn naaikamer/werkkamer/strijkkamer weg en ik kan er aan de slag! Als het toonbaar is, dan zal ik foto's maken, dat beloof ik jullie!

Dus vandaag even geen foto's!

Groetjes
Marina



1 opmerking:

  1. Wat heerlijk om je eigen ruimte te hebben waar je lekker bezig kan zijn en alles kan laten liggen. Succes met de verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen